שועה התלונן על כאבים בקרסול, ניסיון להכשיר את עוואד לגביע

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

האימון הראשון מאז התקרית עם בלבול והניפוי מהסגל לב"ש לא הסתיים כמצופה, במכבי חיפה ימתינו עם ההחלטה על עתידו. החלוץ הפצוע עשוי לשוב בשבוע הבא, פוקס מעדיף לחזור לצרפת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (רביעי) למנוחה, אבל מחר כבר יגבירו את קצב ההכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל רעננה (19:30, ישיר בספורט4). אחרי ה-3:4 בסיבוב הראשון ולאור העובדה שהצליחו לצמק את הפער ממכבי תל אביב לכדי שלוש נקודות בלבד, במכבי חיפה מצפים לקרב עיקש מול יריבה עם מאמן חדש על הקווים, ניסו אביטן.

יתרה מכך, במכבי חיפה חוששים בעיקר מעומס המשחקים הגדול של דצמבר כאשר בשבועיים הקרובים מצפים להם ארבעה משחקים – משחק הגביע בסוף השבוע הבא מול סקציה נס ציונה, דרבי ומשחק חוץ בקריית שמונה. במועדון מקווים להכשיר כמה שיותר שחקנים פצועים ובראשם החלוץ מוחמד עוואד, שנפצע במשחק האימון מול הפועל עכו לפני שבועיים וחצי וסבל מקרע ברצועות הקרסול, אך לאחרונה הוא חזר לאימונים חלקיים והמטרה היא להכשירו למשחק הגביע ולדרבי שיגיע מיד לאחר מכן.

"זה היה לא פשוט לשחק בבאר שבע עם חלוץ אחד בלבד ובמקביל לכל ההתרחשויות, לכן נעשה מאמצים להכשירו" אמרו בחיפה על עוואד. שחקן נוסף שלא היה בסגל בבאר שבע הוא הקשר ז'אנדו פוקס, שעשוי לחזור ולהיות בסגל בשבת, אבל בסביבתו כבר מבינים כי הכיוון הוא לעזוב בינואר הקרוב. לאחרונה השחקן שוחח עם נציגיו והביע רצון לחזור ולשחק בליגה הצרפתית השנייה, וכפי שפרסמנו לראשונה יש לו הצעות מטרואה וסושו.


עואד. עשוי לשוב בסופ"ש הבא (דני מרון)

שחקן נוסף שהודח מהסגל בבאר שבע היה החלוץ ירדן שועה וזאת לאחר התקרית עם מרקו בלבול באימון המסכם. שועה חזר אתמול להתאמן וצפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית במועדון, אולם במהלך האימון התלונן על כאבים בקרסולו. נציגיו של השחקן מעריכים כי לא תתקבל שום החלטה בנוגע לעתידו בשבועות הבאים, מכיוון שחלון ההעברות גם כך ייפתח רק בעוד חודש. במהלך ינואר צפויים לקבל בכרמל החלטה סופית באשר לעתידו של שועה, לאחר שגם הנשיא יעקב שחר ישוחח איתו וישמע את רצונו של החלוץ.

באשר למגן רז מאיר, הוא עדיין פצוע ולא יהיה כשיר למשחק הקרוב מול הפועל רעננה. כזכור השחקן לא היה בסגל למשחק מול הפועל באר שבע לאחר שנפצע באימון המסכם וסובל מפציעה בירך. במהלך הימים הקרובים יעבור השחקן מספר בדיקות שימדדו את חומרת הפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי