טל בן חיים לא התאמן, אנטואן קונטה זכה להקלה בעומס

טל בן חיים
טל בן חיים | אריאל שלום

הבלם ויקיר ארצי ערכו אימון בצדי המגרש, המגן זכה להקלה בעומס. גרצ'קין ישוב להרכב מול הפועל באר שבע (שני ב-20:15)

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי חופשה בת יומיים, בית"ר ירושלים חידשה את ההכנות למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. המאמן רוני לוי טרם תרגל את ההרכב, אבל מהאימון היום עולה כי רוב שחקני הסגל שלו כשירים.

מי שטרם חזר הוא עידן ורד, שעדיין לא מתאמן באופן מלא ולא ברור כמה זמן ייקח עד שיחזור למגרשים. בסביבתו מקווים שהחודש הבא, ינואר, יהיה המועד הסופי בו ישוב לשחק. ורד, כזכור, סובל מדלקת בכף הרגל שאינה קשורה לפציעה הראשונה אותה עבר ובעקבותיה נסע לבוסטון.

גם הבלם טל בן חיים לא התאמן עם הקבוצה היום וערך אימון בנפרד, כמו גם יקיר ארצי. כאמור רוני לוי לא תרגל את ההרכב, אבל הוא לא יערוך מהפכה אחרי התיקו באשדוד. נראה כי רוב ההרכב ימשיך, כשמקס גרצ'קין עשוי לשוב אליו. אנטואן קונטה קיבל מנוחה בגלל עומס.

אתמול (שלישי) פרסמנו כי ההתאחדות הודיעה לבית"ר ירושלים כי תעמוד פעמיים לדין משמעתי, אליו הגיעה היום ובמהלכו קיבלה 28 ימים על מנת להוציא דו"ח מפורט שיוכיח את הפעולות שבהן נקטו כדי למנוע את האירועים הללו. בנוסף, הירושלמים נקנסו ב-3,000 ש"ח בגין השלכת כוס אל כר הדשא.

 
 


אוהדי בית"ר ירושלים בבלומפילד. צפוי קנס (אריאל שלום)

כידוע, המשקיף ציין בדוח השיפוט שלו כי האוהדים השליכו חפצים לעבר כר הדשא במהלך המשחקים מול הפועל תל אביב ואשדוד. בדוח השיפוט של המשחק מול הפועל תל אביב נכתב כי בדקה השישית הודלקו שני רימוני עשן וארבע אבוקות ביציע הדרומי שאכלס את אוהדי הקבוצה. בדקה ה-25 הודלקה אבוקה נוספת ביציע הדרומי. מול אשדוד, האוהדים השליכו כוס לעבר כר הדשא. הדיון בעניינו של קונטה ייערך בשבוע הבא. אנשי מכבי חיפה יציינו כי בדוח השיפוט נכתב שהשופטים לא שמעו כל קריאות גזעניות מהקהל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי