שחקן בהפועל ב"ש: "זה לא נעים שאוהדים באים לאימון ומקללים אותנו"

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון

למרות ניסיונות להשקיט את סערת האימון שפוצץ על ידי עשרות שהגיעו למתחם, אחד משחקני הקבוצה סיפר לספורט1: "מבינים את הכאב שלהם, אבל זו לא הדרך"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר האימון הסוער שעבר אתמול בערב (שלישי) על הפועל באר שבע, במהלכו עשרות אוהדים הגיעו למתחם האימונים, התפרצו למגרש והטיחו האשמות קשות בשחקנים, דבר שגרם לסיום האימון מוקדם מהצפוי, בבירת הנגב ניסו להרגיע את הרוחות.

למרות הכעס בקבוצה על המקרה שהגיע לסיומו רק לאחר שהבעלים, אלונה ברקת מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים ומנהל הקבוצה, אביתר אילוז, שוחחו עם האוהדים ושמעו את אשר על ליבם, במועדון החליטו שלא להגיב בתקשורת על התקרית, ובמקביל הוחלט גם שלא לשכור מאבטחים לאימונים הקרובים. גם בארגון האוהדים "אולטרהסאות" שמאכלס את היציע הדרומי של אצטדיון טרנר, לא התייחסו לתקרית באימון וטענו כי האוהדים שהיו בתקרית, לא קשורים לארגון.

לעומת זאת, בארגון וסרמיליה ניסו להעביר מסר מתון וציינו: "נכון, מותר וצריך לבקר. אפילו חובה. אבל תזכרו שיש דרך לעשות כל דבר. השאיפה של כולם זה שהפועל באר שבע תהיה קבוצה חזקה ותתמודד על כל תואר אפשרי. לצערנו בשנתיים האחרונות זה פחות הכיוון, אבל אנחנו בטוחים שאותה המערכת (בעלים, מנכ"ל וצוות מקצועי) שהביאו לנו שלוש אליפויות, ידעו גם להסיק את המסקנות ולהחזיר אותנו למעלה".


ארגון האוהדים ביציע הדרומי התנער מאחריות וטען כי לא מדובר באנשיו (דני מרון)


אחד משחקני הקבוצה סיפר היום לספורט1 על התקרית:
"זה לא היה נעים להיות בסיטואציה שאוהדים באים ומקללים אותנו. אנחנו מבינים את הכאב של האוהדים, אבל זו לא הדרך. גם ברור לנו שהקומץ הזה לא מייצג את כל האוהדים שנחשבים לנכס הכי גדול שיש לקבוצה הזו. אנחנו נלחמים ועושים את המקסימום. לפעמים נקלעים לתקופה לא טובה, זה קורה בכדורגל. אנחנו צריכים להרים את הראש ולהאמין בעצמנו. אסור לשכוח שעד למחזור השביעי עוד הובלנו את הטבלה. לא שכחנו לשחק כדורגל. פשוט נקלענו לתקופה רעה וקורה שבמהלך עונה יש עליות ומורדות. אני מקווה שכבר ביום שני מול בית"ר ירושלים נחזור לעניינים".

בקבוצה מקווים כי התקרית הלא שגרתית וכל רעשי הרקע לאחר ההפסד לחיפה, לא יחלחלו פנימה והשחקנים יגיעו מרוכזים לקראת משחק הבית המסקרן מול בית"ר ירושלים. הקשר ג'ימי מרין, שנופה מהסגל למשחק מול מכבי חיפה ברגע האחרון בשל מחלה, חזר לאימונים והוא צפוי לעמוד לרשותו של ברק בכר, לקראת המשחק בית"ר.

מנגד, שיתופו של הבלם, לואיי טאהא, שהוחלף במחצית המשחק מול חיפה בשל כאבים הנובעים מעומס על השרירים, מוטל בספק בשלב זה. בצוות הרפואי של הקבוצה יעקבו מקרוב אחר מצבו של הבלם בימים הקרובים, בתקווה שעד ליום שני הוא יתגבר על הכאבים ויוכל ליטול חלק במשחק מול בית"ר. אם טאהא לא יהיה כשיר למשחק, בכר יצטרך להחליט האם לעלות במקומו בהרכב את עמית ביטון או מרואן קהבא, מי שהחליף את טאהא במהלך המשחק מול מכבי חיפה.


קבהא (מימין). נגד חיפה הוא עלה מהספסל, נגד בית"ר יפתח? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי