הפועל ת"א חזרה להתאמן, במועדון מפנטזים על פלייאוף עליון

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אודי ציטיאט

אחרי מנוחה בת יומיים, האדומים החלו בהכנות לקראת המשחק החוץ החשוב נגד מכבי נתניה (ראשון החל מ-20:00, ישיר בספורט4). המאמן ניר קלינגר שוחח עם שחקניו על הצורך לשפר את רמת המשחק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שני ימי מנוחה והמאמץ הגדול שהשקיעו השחקנים במהלך הניצחון 0:1 על הפועל חדרה, הפועל תל אביב חזרה היום (רביעי) להתאמן במתחם חודורוב לקראת משחק פתיחת הסיבוב השני בחוץ מול מכבי נתניה (ראשון החל מ-20:00, ישיר בספורט4).

למעט מאור בוזגלו אשר סובל ממחלת הנשיקה, סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן ניר קלינגר, שדיבר עם שחקניו באסיפה הקבוצתית על הצורך לשפר את רמת המשחק במטרה לייצר רצף ניצחונות שירחיק את הפועל תל אביב מהחלק התחתון של הטבלה.

קלינגר צפוי לתרגל את ההרכב שיעלה מול נתניה רק באימונים שייערכו בשישי ובשבת, אולם מסתמן שאותם 11 שגברו על הפועל חדרה יקבלו את הקרדיט, כאשר אנשי הפועל תל אביב מודעים לחשיבות המשחק ומפנטזים על סגירת הפער מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון.

מלבד פרנסיס קיירמה שאמור לעזוב, לפחות שלושה שחקנים יתבקשו לחפש מועדון במהלך חודש ינואר כאשר ההחלטה לגבי זהותם תתקבל על ידי קלינגר בשבועות הקרובים. מי שקרוב לחתום על חוזה חדש בקבוצה הוא הקשר ניר לקס, שמנהל משא ומתן מתקדם עם ראשי הקבוצה.

בתוך כך, בהפועל תל אביב ינסו לסגור במהלך הימים הקרוב את נושא הפיצוי הכספי למאמן המפוטר ניסו אביטן, שחזר מהר מאוד לקווים וחתם בשורות הפועל רעננה. אם הצדדים לא יגיעו להסכמות, הם עלולים להיכנס להליך משפטי. 


  בהפועל תל אביב ינסו לסגור את הנושא מול אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי