הפועל ת"א נקנסה. דוס סנטוס: "קורצקי קילל אותי בעברית"

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | עדי אבישי

בלם בני יהודה ומאמן הפועל רעננה לשעבר נקנסו על ידי בית הדין, הדיין ישראל שמעוני: "מרשיע את שניהם בהתנהגות בלתי הולמת". האדומים ספגו 7,500 ש"ח בגין השלכת חפצים אל כר הדשא מול בית"ר, שנקנסה גם היא

(גודל טקסט)

בעקבות התקרית ביניהם בסיום המשחק בין בני יהודה להפועל רעננה, אליסון דוס סנטוס (1,500 ש"ח בפועל והרחקה משני משחקים על תנאי) ומנחם קורצקי (2,000 ש"ח בפועל), לשעבר מאמן הקבוצה מהשרון, נקנסו הערב (רביעי) על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

גם בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נענשו על ידי בית הדין. האדומים נקנסו ב-7,500 ש"ח בגין השלכת חפצים אל כר הדשא ואל עבר שוער בית"ר ירושלים והפרעה לעבודתו של צוות השיפוט, בעוד הצהובים שחורים ספגו קנס בגובה 3,000 ש"ח בגין השלכת כוס אל כר הדשא, אולם בנוגע לאבוקות ניתנו לבית"ר ירושלים 28 ימים על מנת להוציא דו"ח מפורט שיוכיח את הפעולות שבהן נקטו כדי למנוע את האירועים הללו. 

בחזרה לדוס סנטוס, שטען להגנתו: "בסיום המשחק הייתי מאוכזב מהתוצאה. יצאתי מהמגרש והאשמתי את עצמי, לא האשמתי איש, וסיננתי לעצמי 'אני לא מאמין בקבוצה השיט הזאת'. לא אמרתי את הכתוב בדו"ח. כשקורצקי קילל אותי, השבתי 'סתום את הפה' וזה היה לפני שנכנסתי לחדר. אני בארץ חמש שנים. באמת לא אמרתי את המיוחס לי, אמרתי רק את האמור לעיל כששמעתי שקילל אותי בעברית אותה אני מבין מעט. ניתן לבדוק את עברי המשמעתי, זו העמדתי הראשונה לדין בחמש שנות משחק בישראל. מעולם לא הייתי במצב דומה".

לצידו של דוס סנטוס התייצב מנכ"ל בני יהודה כפיר אדרי, שאמר: "היה אירוע שהחל מזה שהוא דיבר לעצמו וקורצקי חשב שזה אליו וענה לו ומכאן התפתח דין ודברים. בסוף משחק יש אמוציות. זה קורה. זה הסתיים אחרי דקה".

הדיין ישראל שמעוני: "דומה שכל אחד מהנאשמים מנסה לגלגל על רעהו את האחריות לפרוץ האירוע, אך באשר שניהם התנהגו באופן לא ראוי איני מוצא רבותא בהכרעה מי החל במסכת מכוערת זו. לפיכך, אני מרשיע את שניהם בהתנהגות בלתי הולמת".

אוהדי בית"ר ירושלים במשחק המדובר נגד הפועל תל אביב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי