בלבול: "לא חושב כרגע על ינואר". מאיר גמר את העונה

רז מאיר
רז מאיר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק נגד רעננה: "כמובן שתמיד אני רוצה לשפר דברים". המגן ייאלץ לעבור ניתוח וספק גדול אם ישוב העונה, פוקס צפוי להיכלל בסגל בשבת (19:30 בספורט4)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה היום (חמישי) לאימונים לאחר יום מנוחה והגבירה את ההכנות לקראת המשחק שיפתח את הסיבוב השני, נגד הפועל רעננה בשבת (19:30 בספורט4). אחרי הניצחון 0:2 בטרנר במחזור האחרון, הירוקים מקווים להמשיך את רצף הניצחונות ובעיקר לא להפסיד נקודות עד המפגש עם מכבי תל אביב בתחילת החודש הבא.

המאמן מרקו בלבול התראיין לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק ואמר: "אנחנו אחרי שלושה משחקים בשבוע וצריך להתאושש ולהתכונן פיזית נכון. נבוא מאוד מפוקסים כי זה משחק סופר קשה וראינו שבסיבוב הראשון לא היה לנו קל נגדם. נצטרך להיות ממוקדים, נחושים, מרוכזים ולעשות הכל כדי לחזור עם ניצחון".

על הניצחון ביום שני בבאר שבע: "פתחנו את המשחק בצורה מצוינת, לחצנו גבוה והבקענו שער יפה מאוד. מה שהיה חשוב לי במשחק זה שהשחקנים היו אפקטיביים ומאוד יעילים לאורך כל 90 הדקות. הבקענו שני שערים יפים, שמרנו על רשת נקייה וגילינו אופי ונחישות. היינו מאוד ממוקדים והשחקנים הראו רצון אדיר לנצח את המשחק הזה. לקחנו שלוש נקודות יקרות מאוד ויחד עם זאת אנחנו צריכים לזכור שזה רק שלוש נקודות".


לקראת חלון העברות של חודש ינואר
: "חשוב לנו להמשיך ולשלב שחקנים שגדלו במחלקת הנוער ויש לנו כבר לא מעט כאלו בקבוצה. זה דבר שאני מאוד מאמין בו ואנחנו נראה המשכיות של הדבר הזה. אני לא מתעסק בינואר כרגע, יש לנו משחק חשוב מאוד נגד רעננה. אנחנו מתעסקים בכאן ועכשיו, אבל כמובן שאני תמיד רוצה לשפר דברים ויהיה זמן לכך".

בדומה למה שהיה במשחק מול הפועל באר שבע, גם הפעם תגיע קבוצתו של בלבול בסגל חסר, כאשר מוחמד עוואד ייעדר בגלל פציעה, כמו גם ירדן שועה שנפגע בקרסולו באימון שלשום. הבשורה הכואבת שהתקבלה הבוקר במועדון הייתה בנוגע למגן רז מאיר, שמזה חודשים משחק עם כאבים בירך, אבל הבדיקות האחרונות שעבר הובילו את הצוות הרפואי להחלטה שהוא ינותח בשבוע הבא ומכאן שייעדר תקופה ממושכת, על פי הערכות ראשוניות לא ישוב העונה.


בלבול. "צריכים לזכור שאלה רק שלוש נקודות" (מאור אלקסלסי)

מי שיחזור לסגל הקבוצה הוא הקשר ז'אנדו פוקס שאף השתתף אתמול במשחק האימון נגד הפועל נוף הגליל, שהסתיים בניצחון חיפאי בתוצאה 1:2. חוץ מהקמרוני, שקיבל 60 דקות, בהתמודדות לקחו חלק רק בודדים משחקני הקבוצה הבוגרת: סינטיהו סלליך, שי בן דוד, איקוום אוטין והשוער גיל אופק בתוספת שחקני נוער של המועדון. המגן הימני ארנסט מאבוקה עדיין בספק וכשירותו תתברר בהמשך.

נראה כי הירוקים ימשיכו לקבל גיבוי רחב מצד הקהל שיגיע לאצטדיון המושבה, כאשר מעל 3500 כרטיסים כבר נרכשו על ידי אוהדי חיפה וההערכה היא שכמות כפולה מזו תגיע למשחק ואף ישנה תקווה שאם לא יהיה מזג אוויר סוער בשבת, מספר האוהדים יגדל. בנושא אחר, החלוץ ירדן שועה צפוי לעמוד לוועדת המשמעת בשבוע הבא בעקבות התנהגותו באימון המסכם לקראת המשחק בבאר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי