מנכ"ל איגוד השופטים משיב אש: "הביקורת של איביץ' נובעת מבורות"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

לאחר הדברים החריפים של מאמן מכבי ת"א בעקבות חמישה שערים שנפסלו לקבוצה בשלושה משחקים, יריב טפר אמר לספורט1: "לא מתרגשים מדבריו הלא ענייניים, מזמינים אותו להשתלמות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

באיגוד השופטים בחרו שלא לעבור בשתיקה על דבריו של ולדימיר איביץ', מאמן מכבי תל אביב שבמסיבת עיתונאים שגרתית לקראת משחק הקבוצה בשבת נגד סקציה נס ציונה (14:40, ישיר בספורט4) יצא למתקפה חסרת תקדים בעקבות השערים האחרונים שנפסלו לקבוצה, במשחקים נגד קריית שמונה ובשבת האחרונה נגד מכבי תל אביב – אז ארבעה שערים נפסלו לה, לטענת הסרבי אחד מהם היה חוקי לחלוטין.

בין השאר איביץ' אמר: "פוסלים לנו שערים חוקיים, זה מטורף. השופטים סימנו נגיעת יד, הבינו שטעו ואמרו שהייתה עבירה", ומיד לאחר מכן הגיב לדברים בשיחה עם ספורט1 מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר.

"ביקורתו הלא מוצדקת של איביץ' נובעת אך ורק מבורות וחוסר הבנה באופן קבלת ההחלטות וחוסר ידיעת פרוטוקול שופטי המסך (var)", טען טפר בראשית דבריו בשיחה עם ספורט1, "השיפוט במשחק של מכבי תל אביב כנגד מכבי נתניה היה שיפוט מצוין של כל הצוות ובעיקר של הצוות שהיה על הדשא, בראשות השופט גל ליבוביץ'. כל ההחלטות נלקחו על הדשא בצורה מצוינת ולכן לא ברורה לנו הביקורת שלו".

עוד הוסיף טפר: "ככל הנראה איביץ' וסביבתו מנסים להפעיל לחץ על שופטי ליגת העל, אך אני יכול להרגיע את איביץ': השופטים לא מתרגשים ולא נכנסים ללחץ מהביקורת הלא עניינית שלך. נמשיך ונשפוט את מכבי תל אביב כמו כל קבוצה בליגת העל באופן ענייני, לפי הנחיות פיפ"א, אופ"א ולפי חוקת המשחק. לסיכום, אנו מזמינים את איביץ' והצוות של מכבי תל אביב להשתלמות בנושא שיפוט בכלל ושיפוט המסך בפרט. אני מניח שלאחר ההשתלמות לא תהיה ביקורת כל כך דלה ולא עניינית כפי שראינו בדבריו".


איביץ' מנסה לקבל הסבר מלייבוביץ' (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי