אביטן לקראת הבכורה ברעננה: "מרגישים טוב מאוד"

ניסו אביטן
ניסו אביטן. יחליף את יוסי אבוקסיס? | דני מרון

המאמן יעמוד לראשונה על הקווים בקבוצתו החדשה, נגד מכבי חיפה שהביאה לסיום העסקתו בהפועל תל אביב בחודש שעבר. עדי נמני: "נצטרך לתת 200% כדי להוציא נקודות מהמשחק הזה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

ניסו אביטן יעמוד מחר (שבת, שידור ישיר בספורט4 החל מ-19:45) לראשונה על הקווים של הפועל רעננה, שתארח את מכבי חיפה – הקבוצה אותה ניצח פעמיים המאמן עם הפועל חדרה בשנה שעברה, אך גם הביאה לסיום העסקתו של המאמן בהפועל תל אביב בחודש שעבר, לאחר ההפסד 2:1. רעננה הקשתה מאוד על הירוקים במחזור פתיחת העונה, לפני שהפסידה 4:3 בסמי עופר ומאז שגברה 1:2 על בית"ר ירושלים שבוע לאחר מכן, הקבוצה מהשרון נכנסה לרצף של 11 משחקים ללא ניצחון וירדה מתחת לקו האדום.

אביטן העביר שלושה אימונים בלבד ועדיין לומד את הקבוצה, שמתכננת לבצע שינויים בסגל עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, אך ברעננה מאמינים כי המאמן, שדוגל בסגנון התקפי, יוכל כבר מחר לצבור נקודות דווקא נגד היריבה מהכרמל. על פי האימונים מסתמן כי אביטן ימשיך עם אותו הרכב שרץ תחת מנחם קורצקי, למעט אולי שינוי או שניים בודדים כחלק מתכנית המשחק המותאמת למכבי חיפה ההתקפית. המאמן התאחד ברעננה עם המגן עמית כהן והבלם דויד מתאוס, ששיחקו אצלו בחדרה אשתקד.

"מכבי חיפה היא קבוצה איכותית שנמצאת בכושר מצוין, אך אנחנו לא באים להתבטל, אלא לעשות את העבודה ומרגישים טוב מאוד לקראת המשחק", אמר אביטן. המגן עדי נמני: "נצטרך לתת 200%, להיות מאורגנים טקטית ולמצוא את נקודות התורפה של היריבה כדי להוציא נקודות מהמשחק הזה". ברעננה מצפים להגעתם של כ-9,000 צופים לאצטדיון המושבה, מתוכם 7,500 ירוקים.

הרכב משוער: אסף צור, עמית כהן, עידו לוי, דויד מתאוס, עדי נמני, ירדן כהן, בן בנימין, אור דסה, עידן שמש (יואב תומר), יוג'ין אנסה, קייס גאנם.


"נצטרך לתת 200%". עדי נמני (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: ניסו אביטן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי