בית"ר ירושלים תקפה בחריפות: "יום שחור בתולדות מכבי חיפה"

אנטואן קונטה, עופרי ארד
אנטואן קונטה, עופרי ארד | מאור אלקסלסי

אחרי הדיון הסוער בנוגע לפרשת אנטואן קונטה, הצהובים שחורים פרסמו הודעה רשמית: "מכבי חיפה נתנה דרור ומינפה את הקריאות הגזעניות של אוהדי הקבוצה. התנהלות מתנשאת, שחצנית ואליטיסטית"

(גודל טקסט)

בצל הדיון שנערך הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בית"ר ירושלים הוציאה הודעה רשמית ובה היא תקפה את ההתנהלות של מכבי חיפה בעניין האירועים במשחק בין הקבוצות. כזכור, הירוקים עמדו לדין בגין פרשת אנטואן קונטה ובסיומו של דיון סוער, הדיין נועם ליובין דחה את ההחלטה למחר.

מבית"ר ירושלים נמסר: "זהו יום שחור בתולדות מועדון מכבי חיפה. מועדון כדורגל מכובד ולא גזעני עם קהל אוהדים שאינו נוקט כדרך קבע בגזענות, אך בהתנהלותו המתנשאת, השחצנית והאליטיסטית – החל מרגע תלונתו הכנה והאותנטית של קונטה ועד האמירות הבזויות של גורמי המועדון השונים לפני ובמהלך הדיון היום, למעשה נתן דרור ומינף את הקריאות הגזעניות של אוהדיו. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מאמין לכל מילה שיצאה מפיו של אנטואן, תומך בו, מגבה את התנהלותו וילך יד ביד עם השחקן בכל צעד שיבחר במסגרת המלחמה כנגד הגזענות בספורט.

נדהמנו לראות את הקו בו מועדון מכבי חיפה נקט החל מההודעה החד משמעית מיד בתום המשחק על כך שלא נשמעו כלל קריאות גזעניות ועד האמירות המבישות של נציגיו בתקשורת ובבית הדין היום, שבמקום להתנצל בפני השחקן ירדו למקומות נמוכים שאינם רלוונטיים לאירוע או בכלל. בית"ר ירושלים תמשיך לפעול בעצמה ובנחישות כנגד אלימות וגזענות בספורט ואנו תקווה שגם במועדון מכבי חיפה יתפכחו ויבינו את הטעות החמורה בגישתם לאירוע זה. אנטואן ביקש להודות לאוהדי בית"ר הרבים על התמיכה המחזקת במשחקים, ברחוב וברשת".

קונטה, אוחנה וברוש לאחר הדיון (בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי