אופיר חיים: "שכחנו מההפסד בגביע", איתמר ישראלי: "קיבלנו סטירה"

עומר פדידה
עומר פדידה | אודי ציטיאט

הפועל כפ"ס תנסה להתאושש מההדחה נגד כפר קאסם והמאמן הצהיר לקראת קריית שמונה: "השחקנים צריכים להוכיח שהם ראויים ללבוש את החולצה". פדידה כשיר ורוצ'ט עשוי לפתוח, התלבטות בין שלח לגמון

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המפתיע למ.ס כפר קאסם שהוביל להדחת הקבוצה מגביע המדינה כבר בסיבוב ח', הפועל כפר סבא תנסה הערב (שלישי, 19:00) להמשיך את המומנטום מהניצחון האחרון בליגה על הפועל חיפה, כשהיא תארח את עירוני קריית שמונה לקרב תחתית לוהט.

"שכחנו את ההפסד בגביע המדינה, אנחנו מרוכזים אך ורק במשחק נגד ק"ש", אמר המאמן אופיר חיים לקראת המשחק, "כל אחד משחקני הסגל יצטרך להוכיח שהוא ראוי ללבוש את החולצה של הפועל כפ"ס..קריית שמונה נמצאת בכושר מצוין, אבל אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לנצח".

גם השוער איתמר ישראלי דיבר לקראת המשחק: "כנראה שהיינו נלהבים מדי אחרי הניצחון על הפועל חיפה ושילמנו על זה בהפסד בגביע. קיבלנו סטירה ועכשיו אנחנו באים מרוכזים לקראת ק"ש על רגליים על הקרקע ומוכנים למשימה".


"חטפנו סטירה בגביע". ישראלי (אודי ציטיאט)

מבחינה מקצועית, אופיר חיים יקבל בחזרה לסגל את המגן השמאלי אביב סולומון, שריצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים, והוא עשוי לחזור ישירות להרכב. עומר פדידה נמצא כשיר וצפוי להיכלל בסגל ועל מקום בהרכב מתחרה אדריאן רוצ'ט. המאמן צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים, שיכלול את סודיק אטנדה, ג'ניה ברקמן וטל מכלוף, כשהתלבטות קיימת בעמדת המגן הימני בין טום שלח לנועם גמון.

"ההפסד בגביע היה מאכזב, אבל אנחנו עם הפנים לדבר האמיתי שזו הליגה וזה הדבר החשוב ביותר. אנחנו צריכים להמשיך לנצח", אמר חיים לשחקניו באסיפה לקראת המשחק.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח (נועם גמון), סודיק אטנדה, טל מכלוף, ג'ניה ברקמן, אביב סולומון (טריקו גטהון), גרשון קופי, קווין ריינשטיין (אדריאן רוצ'ט) בובקר טראורה, מחמוד יוסף (עומר פדידה), בנג'מין קוקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי