בן ביטון יפתח כבלם בב"ש, הופעת בכורה העונה לדדיה

בן ביטון
בן ביטון | לירון מולדובן‎

המגן הימני ישחק כחלק משלישיית בלמים נגד הפועל חדרה (19:15 בספורט3) בעקבות חסרונם של ויטור, טאהא ועמית ביטון, בוגר מחלקת הנוער יחליף אותו באגף. ז'וסואה צפוי לרדת לספסל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע רוצים למנף את הניצחון הדרמטי בגביע המדינה על מועדון ספורט אשדוד (3:4) ולייצר מומנטום חיובי בליגה, שם הקבוצה רשמה חמישה הפסדים בשבעת המחזורים האחרונים, אבל גם שומרים על זהירות לקראת המשחק הערב נגד הפועל חדרה (19:15 בספורט3).

"אין ספק שהשתחרר אצלנו הרבה לחץ אחרי הניצחון בגביע", סיפר שחקן בקבוצה, "לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם אשדוד היו מבקיעים את הפנדל בדקה ה-90 והיינו נכנסים להארכה עם עשרה שחקנים. סימנו וי על המשחק הזה ואני מאמין שהניצחון באשדוד יוציא אותנו לדרך חדשה ונראה את זה כבר מול חדרה".

עוד אמר השחקן לקראת המפגש בנתניה: "אסור לזלזל בהפועל חדרה, זו קבוצה מאוד מסוכנת. יש לה מאמן חדש והיא ניצחה במחזור האחרון את אשדוד. יש לנו אמנם מספר חיסורים בגלל פציעות, אבל יש כאן שחקנים טובים שידעו לעשות את העבודה". כידוע, הקבוצה תגיע למשחק הערב כשהיא במצוקת בלמים, בעקבות חסרונם של מיגל ויטור ולואי טאהא הפצועים, בעוד עמית ביטון הורחק במשחק הגביע מול אשדוד וייעדר גם הוא. אם לא די בכך, גם המגן השמאלי, שון גולדברג שתופקד במשחק הגביע כבלם, נפצע בשריר המפשעה ולא ייכלל בסגל.


אורן ביטון. ימשיך בהרכב לאחר ההופעה הטובה בגביע (לירון מולדובן)

למרות זאת, מאמן הקבוצה, ברק בכר, נוטה להמשיך גם במשחק הערב מול חדרה במערך של שלושה בלמים, זאת למרות שלא עומד לרשותו אף בלם טבעי. בכר יאלץ להסיט למרכז את שני הקשרים האחוריים, דוד קלטינס ומרואן קהבא, כשמי שגם יתופקד כבלם לצידם הוא המגן הימני, בן ביטון. את מקומו של ביטון על האגף הימני ימלא אור דדיה הצעיר, בוגר מחלקת הנוער, שמציג יכולת טובה באימונים. דדיה אומנם רשם כבר שתי הופעות בליגת העל בעונות קודמות, אולם מאז שעלה לקבוצה הבוגרת לפני שלוש עונות, הוא בקושי קיבל הזדמנויות וגם הושאל לבני לוד ולהפועל חדרה וזו תהיה עבורו הופעת בכורה העונה במסגרת הליגה. בצד שמאל ימשיך אורן ביטון, שהצטיין במשחק מול אשדוד עם שער ושני בישולים.

הקשר עדן שמיר, שהתאושש מזעזוע המוח שעבר במשחק הליגה מול אשדוד וקיבל אישור מהצוות הרפואי לקחת חלק במשחק, צפוי לעלות בהרכב כשהוא עונד תחבושת לראשו. לצידו של שמיר בחוליית הקישור יפתחו נאור סבג וחנן ממן, שכבש צמד בניצחון על אשדוד, וניב זריהן, מצטיין נוסף במשחק הגביע, יפתח בהתקפה לצד מלך שערי הליגה, בן שהר. צמד הזרים, נייג'ל האסלביינק וז'וסואה שישובו לסגל לאחר שסיימו לרצות עונש הרחקה, יחכו להזדמנות שלהם מהספסל.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, אור דדיה, בן ביטון, דוד קלטינס, מרואן קהבא, אורן ביטון, עדן שמיר, נאור סבג, חנן ממן, ניב זריהן, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי