שמיר: "הפעם אני הקרבתי כדי שהקבוצה תנצח", בכר החמיא לז'וסוואה

עדן שמיר
עדן שמיר | אריאל שלום

הקשר התעקש לשחק לנוכח הסגל החסר ועלה עם תחבושות לראשו: "אני בטוח שכל שחקן אחר היה עושה זאת כדי לפתח מומנטום צריך לנצח גם בשיניים". המאמן על הפורטוגלי:" שינה את המשחק, מקווה שיראה את האיכויות שלו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר שרשמו ניצחון דרמטי ביום שבת בגביע המדינה נגד מ.ס אשדוד (3:4), הצלחו בהפועל באר שבע לחזור למסלול הניצחונות בליגה עם ניצחון 0:1 במשחק החוץ נגד הפועל חדרה. הקבוצה של ברק בכר אמנם לא הציגה כדורגל מלהיב, בדיוק כפי שאמר המאמן לאחר המשחק, אך לאחר חמישה הפסדים בשבעת המחזורים האחרונים, בקבוצה רצו לקחת נקודות בכל מחיר, בתקווה להתחיל רצף ניצחונות חדש ומומנטום חיובי.

בסיום המשחק אמר בכר: "חשוב היה לנצח כדי לצאת לדרך חדשה ולחזור למסלול הניצחונות לאחר הניצחון שעשינו בגביע. בתקופות כאלה חשוב לנצח ולצבור ביטחון. נגיע ביום שבת לטרנר ונשפר את מה שצריך לשפר".

הקשר הפורטוגלי, ז'וסואה, שחזר מהרחקה, עלה הפעם מהספסל וכבש שער מרהיב במחצית השנייה שהספיק כדי להשיג שלוש נקודות חשובות. בכר אמר על השחקן שכבש את שער הבכורה במועדון: "הוא נכנס במחצית השנייה ומייד הוסיף מימד של החזקת כדור, מה שהיה חסר לנו. הוא בא לקבל כדורגל, הפעיל את השחקנים והבקיע שער יפה. הוא הוסיף לנו המון. בשביל זה הבאנו אותו, כדי שיביא את היכולות והניסיון שלו".

ז'וסוואה. שער בכורה, שבעה צהובים (אריאל שלום)

בקבוצה מקווים כי בעקבות שער הניצחון שכבש, ז'וסואה יצבור ביטחון לקראת המחזורים הבאים ויראה יותר מהכישרון הרב שיש לו ברגליים. אגב, אתמול ספג הפורטוגלי את הכרטיס הצהוב השביעי שלו בעשרה משחקי ליגה בלבד. בקצב הזה, אין ספק כי הוא "בדרך הנכונה" לסיים כמלך הצהובים של הליגה.

מי שעוד זכה למחמאות הוא עדן שמיר, שעלה לשחק עם תחבושת לראשו, זכר לפציעה שספג במשחק הליגה הקודם מול בית"ר ירושלים. למרות שבתחילה סברו בבאר שבע כי רצוי שהשחקן ינוח מול חדרה, השחקן עצמו שקיבל אור ירוק מהצוות המקצועי ליטול חלק במשחק, התעקש לשחקן בשל רשימת הפצועים הארוכה. בהקשר זה אמר בכר: "העבודה שהוא שעדן היה נחוש לשחק למרות הפציעה רק מראה על האופי שלו. אני לא חשבתי שבמצבו הוא יכול לשחק, אבל הוא בא ואמר שחשוב לו לשחק כי הוא הבין שיש פה לקראת המשחק מול חדרה מצוקה של בלמים וקשרים. הוא היה מאוד אגרסיבי במשחק וחילץ הרבה כדורים וגם השער שכבשנו התחיל מחילוץ כדור שלו".

שמיר עצמו הוסיף: "ראינו את מצוקת הבלמים עם ההרחקות והפציעות וכל אחד צריך להקריב מעצמו למען הקבוצה והיום אני קצת הקרבתי. גולת הכותרת זה שהפועל באר שבע ניצחה וזה הכי חשוב. חשוב שכולם יקריבו מעצמם כדי שהקבוצה תנצח, היום זה הייתי אני. אני בטוח שכל שחקן אחר היה עושה את זה. כדי לחזור למומנטום של ניצחונות צריך לעבור לפעמים גם משחקים פחות טובים, אבל כאלה שאתה נשאר מהם עם שלוש הנקודות. זה לא סוד שהולך לנו קשה כי אנחנו בתקופה פחות טובה, אבל לפעמים צריך לדעת להוציא ניצחונות בשיניים כמו שהיה היום".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים (אריאל שלום)

למרות מצוקת הבלמים, בכר המשיך לשחק בשיטת שלושת הבלמים כאשר הוא נאלץ לאתר בהגנה ובעמדת הבלמים שיחקו שני קשרים אחוריים (מרואן קהבא ודוד קלטינס) ומגן ימני (בן ביטון). מי שבוודאות יעמוד לרשותו של בכר במשחק בשבת הוא הבלם הצעיר, עמית ביטון, שסיים לרשות עונש הרחקה (ממשחק הגביע נגד מ.ס אשדוד). באשר לשיתופם של מיגל ויטור ולואיי טאהא הפצועים, בקבוצה מקווים כי לפחות טאהא יוכל ליטול חלק במשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי