בן זקן וגורדנה שוחחו לאחר פרשת החילוף: "נפתח דף חדש, בינואר ייקבע עתידך"

רועי גורדנה מאוכזב
רועי גורדנה מאוכזב | אודי ציטיאט

לאחר שעלה מהספסל נגד באר שבע והוחלף לאחר 13 דקות, הקשר, ביחד עם גוזלן ובריהון המאוכזבים, שוחחו עם הבעלים שהבהיר: "מי שלא מעוניין להשקיע את כולו, שיבקש לעזוב". המשך דרכם במועדון יוכרע בחלון ההעברות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

כיממה לאחר ההפסד המאכזב בבאר שבע, והרוחות במועדון ספורט אשדוד לא רגועות. במהלך ההפסד 2:1 אמש (שבת) בטרנר, מאמן הקבוצה רוני אוואט העלה את הקשר רועי גורדנה מהספסל, אך לאחר 13 דקות בלבד השחקן הוחלף, במהלך שעורר סערה והוגדר כשהשפלה לשחקן ובושה למאמנו, שטען כי הרגיש שגורדנה אינו מחויב לקבוצה ולמשחק.

לאחר אימון הצהריים שנערך היום, הבעלים ג'קי בן זקן זימן לשיחה במשרדו את גורדנה, יעקב בריהון ושובל גוזל, המוגדרים כשלושת המאוכזבים הגדולים של הדרומיים, בגלל שהגיעו כשחקני רכש במהלך הקיץ ויועדו להיות המובילים, אך בפועל אינם מקבלים אפילו מקום בהרכב הפותח של הקבוצה.

בן זקן שוחח ארוכות עם כל אחד מהשלושה ושמע את הטענות הקשות שלהם כנגד המאמן אוואט ועוזרו משה אוחיון. חשוב לציין כי לשלושת השחקנים חוזים גם לעונה הבאה, אשר מוגדרים הגבוהים ביותר במועדון. 


בן זקן. שוחח עם גורדנה, גוזלן ובריהון המאכזבים (לירון מולדובן)

עוד קודם לכן הבהיר הבעלים לכל שחקני הסגל כי מי שלא רוצה לשחק באשדוד ולהשקיע את כולו למען המועדון והצלחתו, מתבקש להגיע למשרדו לבקש לעזוב. בסיום השיחות, הובהר לשלושת השחקנים, ובראשם גורדנה, כי יפתח עימם דף חדש במועדון, ובמהלך חלון ההעברות הקרוב ההשתלבות שלהם במשחקי הקבוצה תבחן, ולאחר מכן תתקבל החלטה על בנושא עתידם.

נכון לעכשיו, גורדנה וחבריו אמורים להיות בסגל או בהרכב במשחק הבית הקרוב נגד הפועל רעננה. מספר קבוצות מעוניינות בגורדנה לקראת חודש ינואר המתקרב, וביניהן רעננה הפועל חיפה והפועל תל אביב.




גורדנה. עתידו באשדוד יקבע במהלך חודש ינואר הקרוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי