הפועל ת"א דחתה הצעה על בואטנג, הבטחת ההנהלה תמנע עונשים?

עמנואל בואטנג
עמנואל בואטנג | אריאל שלום

אחת מקבוצות ליגת העל הציעה 400 אלף יורו על הגנאי, האדומים הבהירו שמחירו מיליון יורו וחצי. רודריגס יעבור בדיקות רפואיות וצפוי לחתום לשנה וחצי, ראשו המועדון פנו לאוהדים: "נוזיל מחירים אם לא נעמוד לדין"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נמצאת עמוק בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון נגד הפועל באר שבע (20:10 בספורט4) שייערך באצטדיון בנתניה לאחר שגם ניסיון הערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל עלה בתוהו, אבל הבוקר (שישי) נודע כי היה אירוע נוסף שהעסיק את ראשי המועדון ביממה האחרונה.

אמש התקבלה במועדון הצעה עבור עמנואל בואטנג מאחת מקבוצות ליגת העל, שהציעה 400 אלף יורו על הקשר הגנאי. "פנה אלינו אתמול סוכן שחקנים מוכר בשם מועדון מליגת העל והציע 400 אלף יורו על רכישת עמנואל בואטנג", אישר גורם בהפועל תל אביב, "דחינו את ההצעה והבהרנו חד משמעית לסוכן שימסור שתג המחיר של עמנואל עומד על מיליון יורו וחצי".

כזכור, בואטנג הגיע להפועל תל אביב כשהמועדון היה בליגה הלאומית תחת המאמן קובי רפואה ולקח לו תקופה ארוכה להתחיל ולהשתלב בהרכב הראשון, כשגם שער הבכורה שלו הגיע רק בינואר שעבר, אבל היה זה שער שקבע 1:1 בדרבי נגד מכבי ת"א. ראשי הפועל תל אביב מחזיקים מקצועית מעמנואל בואטנג, שהופך לאחד השחקנים המרכזיים במרכז המגרש במתחם חודורוב.


בואטנג בדרבי בעונה שעברה. הפך לאחד הנכסים של הפועל ת"א (עדי אבישי)

בימים אלה עוברת הפועל תל אביב מהפכה בהובלת המנהל המקצועי משה סיני והמאמן ניר קלינגר ועד כה שוחררו מהסגל השחקנים הזרים פרנסיס קיירמה ודמבה קמארה וקלטה במקומם את החלוץ הניגרי מייקל אולהה ואת הקשר האורוגוואי פליפה רודריגס, אשר נחת אתמול ויעבור היום בדיקות רפואיות לפני חתימה על חוזה לשנה וחצי. השניים יוכלו לערוך את הופעת הבכורה שלהם במשחק שאחרי הפועל באר שבע, מיד לאחר פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר (7.1) נגד בני יהודה שתארח את האדומים באצטדיון בלומפילד.

בתחילת השבוע הבא ינחת בישראל הקשר הפנמי ארמנדו קופר, אשר סיכם בקבוצה לעונה וחצי, אבל טרם הגיע להבנות עם ראשי מכבי פ"ת. כפי שפרסמנו לראשונה, בהפועל תל אביב לא ידעו על הסיכום בין קופר לראשי מכבי פ"ת לפיו חזרה שלו לקבוצה אחרת בישראל תוביל לפיצוי בסך 100 אלף דולר שיועבר לקופת מכבי פ"ת והדבר מקשה על חתימתו בינואר. עם זאת, בקבוצה מעריכים שתושג הסכמה והוא יהיה הזר השישי בסגל, אחרת הוא יצטרף רשמית בקיץ ויהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה.


אולהה במדי הפועל ת"א. במועדון יוותרו על מענק מנהלת הליגה? (באדיבות המועדון)

אם כול ששת הזרים ישחקו מחודש ינואר, הפועל תל אביב תאבד את מענק מנהלת הליגה בסכום של 300 אלף שקלים המוענק לקבוצות המשחקות עם חמישה שחקנים זרים ומטה. בגזרת הישראלים שוחרר לעת עתה אור אינברום, שכבר קיבל הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה, ובימים הקרובים יתבהר מצבו של הקשר מוטי ברשצקי לנוכח הרכש הזר ושובו בתוך מספר שבועות של מאור בוזגלו, ששב אתמול להתאמן לאחר ההתאוששות ממחלת הנשיקה.

בנוסף, להפועל תל אביב נאמר כי הקשר רועי גורדנה אינו משוחרר ממ.ס. אשדוד ובשל כך נבדק מהלך לצרף שחקן ישראלי אחר.

הפועל ת"א לאוהדים: "אם לא ניענש העונה, יוזלו מחירי המינויים"
בתוך כך, הנהלת הפועל תל אביב פנתה היום לאוהדים בעקבות העונשים ואף התחייבה להוזיל את מחירי המנויים אם הקבוצה לא תעמוד יותר לדין בעקבות התנהגות אוהדים: "בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי המועדון נענש בחומרה, כאשר בית הדין פסק 3 משחקי רדיוס בפועל, סגירת שערי 4-5 לשני משחקים וקנס של 50,000 שקלים. ענישה זו מצטרפת לעוד 8 (!) הרשעות קודמות בבית הדין – ושתי העמדות לדין נוספות, העתידות להתקיים בשבוע הבא. אין צורך להסביר עד כמה אירועים אלימים כמו השלכת חפצים, שירי שואה, התנהגות בלתי הולמת והתפרעויות – גורמים למועדון נזק תדמיתי וכלכלי, פוגעים אנושות במאמצים למציאת רוכש, ביכולת לחזק את הקבוצה מקצועית ובנוסף, גורם לאוכלוסיות רבות להדיר את רגליהם ממגרשי הכדורגל.

"המועדון, עובדים, אוהדים, הנהלה, צוות מקצועי ושחקנים – אחד הם. במטרה לאחד את כולנו מאחורי הקבוצה ומשימותיה הרבות בהמשך העונה – ולשים סוף למקרי האלימות, החלטנו לנקוט בגישה שונה. אנו מתחייבים בפני האוהדים כי במידה והמועדון לא יעמוד לדין עד תום העונה, מינויי שערים 4-5 באצטדיון בלומפילד יימכרו בעונה הבאה במחיר של 500 שקלים בלבד. אנו פועלים מתוך אמונה אמיתית כי לאוהדי הפועל אין אינטרס לפגוע במועדון היקר שלנו. בתקווה כי אותו אדם המשליך חפצים, שר שירים לא הולמים או מבצע פעולה כלשהי שדינה העמדה לדין, הוא פוגע קשות בתדמית המועדון וביכולותיו הכלכליות, על כל המשתמע מכך, כמו גם בחבריו ליציע".


בלומפילד אפוף עשן. המחירים יוזלו אם לא יהיו העמדות לדין (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי