צ'רון שרי חזר לישראל ויפתח בהרכב נגד מכבי ת"א

צ'רון שרי
צ'רון שרי | עדי אבישי

ההולנדי וכן הקשר ז'אנדו פוקס זכו לאישור מכבי חיפה ויצאו לחופשה קצרה לרגל השנה החדשה, אך כבר שבו ארצה ויעמדו לרשות מרקו בלבול במשחק העונה ביום שני נגד האלופה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה ינוחו היום (שישי) ומחר יאיצו את ההכנות למשחק הכי גדול של העונה, כשיארחו ביום שני ב"סמי עופר" את המוליכה למכבי תל אביב במשחק אליו אזלו כל הכרטיסים בזמן שיא. מרקו בלבול צפוי לערוך מחר אסיפה עם שחקניו, ביניהם יהיה גם הקשר צ'רון שרי שלא היה בישראל בימים האחרונים.

כמו ז'אנדו פוקס, גם שרי זכה לאישור מהמועדון ולרגל השנה החדשה זכה לחופשה קצרה בת יומיים. השניים שבו ארצה כמתוכנן וייקחו מחר חלק באימון, אולם בעוד מקומו של ההולנדי בהרכב נראה מובטח, עדיין קיימת התלבטות אם לפתוח עם הקמרוני שמיעט לשחק מאז הגיע בקיץ כמושאל מאלאבס. כידוע, הקפטן נטע לביא ייעדר מהמפגש לאחר שספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה בדרבי החיפני והמאמן טרם החליט אם לפתוח במערך של שניים או שלושה בלמים, מה שגם ישפיע על הקישור.

במכבי חיפה קיוו שגיא חיימוב ישוב לסגל, אולם לאחרונה נודע שחזרתו תתעכב בשנית והבוקר פרסם חיימוב בעמוד האינסטגרם: "רגע אחרי פגרת הנבחרות, באחד מהאימונים נחתתי לא טוב ונפצעתי בכתף. התחלתי שיקום אינטנסיבי כדי לחזור כמה שיותר מהר על מנת לקחת חלק. תוך השיקום נאלצתי לעבור התערבות כירורגית בגב התחתון שעיכבה את חזרתי לשגרת האימונים כבר מלפני שבועיים. הבנתי שצריך זמן נוסף לטובת החלמה מקסימלית של אותו מקום. ככה זה בחיים ובכדורגל בפרט, אנחנו מתכננים והדברים מתארגנים בדרך שונה מזו שתיכננו. טעם הסובלנות, מר אבל האמונה מספרת בסוף על טעם מתוק".

שרי. זכה לחופשת חג קצרה (דני מרון)

בנושא אחר, כפי שפרסמנו אתמול, הרצון הגדול של בלבול והצוות המקצועי הוא להתחזק בקשר עושה משחק לקראת מועד ההעברות בחודש ינואר ובמועדון ממשיכים לעקוב עוקבים גם אחר ההתפתחויות בעניינו של קרים פריי. האחרון אומנם נמצא ברשימות של הירוקים, אך לא בראשה – בוודאי לאחר שהקשר קיבל הצעה נדיבה מגוזטפה הטורקית. איתה הוא מנהל מו"מ מתקדם. על פי נציגיו של השחקן הוא צפוי לחתום בקבוצה חדשה במהלך חלון ינואר, אך טרם התקבלה החלטה.

View this post on Instagram

רגע אחרי פגרת הנבחרת באחד מהאימונים נחתתי לא טוב ונפצעתי בכתף התחלתי שיקום אינטנסיבי כדי לחזור כמה שיותר מהר על מנת לקחת חלק . תוך השיקום נאלצתי לעבור התערבות כירורגית בגב התחתון שעיכבה חזרתי לשגרת האימונים כבר מלפני שבועיים. השבוע , כשאני כבר בטוח שסוף סוף אני שם,הבנתי שצריך זמן נוסף לטובת החלמה מקסימלית של אותו מקום (בע"ה כבר מחר) ככה זה בחיים ובכדורגל בפרט, אנחנו מתכננים והדברים מתארגנים בדרך שונה מזו שתיכננו זה טעם הסבלנות, מר, אבל האמונה אני יודע מספרת בסוף על טעם מתוק . #מתגעגע⚽️ #עודקצת #שבתשלום

A post shared by Guy Haimov 55 official (@guyhaimov55) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי