מ.ס אשדוד בוחנת אפשרות לצרף את פרנסיס קיירמה

פרנסיס קיירמה
פרנסיס קיירמה | אריאל שלום

השחקן ששוחרר מהפועל תל אביב עשוי לחזק את הקבוצה מעיר הנמל, שתיבחן החל ממחר את ריצ'רד דנסו הגנאי. אלי לוי יעמוד על הקווים מול רעננה: "רוני אוואט סומך עליי". אווסו החולה ויחזקאל הפצוע ייעדרו

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לספורט1 נודע היום (שבת) כי מ.ס אשדוד בוחנת אפשרות לצרף את פרנסיס קיירמה בן ה-22, שקיבל לאחרונה הודעה על סיום דרכו בהפועל תל אביב ועשוי לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה מעיר הנמל. שחקן נוסף שמועמד לחתום הוא ריצ'רד דנסו בו ה-19 מגנאה, אשר שיחק בליגה השלישית בארצות הברית וינחת מחר במטרה להרשים את הצוות המקצועי.

אחרי שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, אשדוד תקווה לצאת מחר (ראשון ב-19:00) לדרך חדשה כשתארח את נועלת הטבלה הפועל רעננה לקרב תחתית לוהט בידיעה שאיבוד נקודות נוספת יעלה את מפלס הלחץ לגבהים חדשים. מי שידריך את הקבוצה בהיעדרו של המאמן רוני אוואט, שזקוק לתקופת התאוששות קצרה לפני קבלת אישור הרופאים לשוב לפעילות מלאה, הוא מאמן קבוצת הנוער אלי לוי שהעביר את האימונים בימים האחרונים לצד עוזר המאמן משה אוחיון.

מבחינה מקצועית, לוי ואוחיון ייאלצו להסתדר ללא לאונרד אווסו שחלה בשפעת ושגיב יחזקאל שככל הנראה קרע את שריר הירך האחורי וייעדר. שני שחקנים נוספים שלא יעמדו לרשות אשדוד הם גיל כהן וזוהר זסנו שלא שוחררו מהטירונות. לפי התרגולים באימונים האחרונים, נאור עבודי אמור לפתוח בעמדת השמאלי ומי שצפוי לחזור ל-11 הוא רועי גורדנה שקיים שיחת הבהרה עם הבעלים ג'קי בן זקן בעקבות פרשת החילוף בבאר שבע.

"דיברתי עם רוני והוא סומך עליי, יש לי יד חופשית בפן המקצועי", אמר אלי לוי לקראת המשחק. "הלוואי שהתוצאות שלנו בקבוצה הבוגרת יהיה כמו בקבוצת הנוער, שטרם הפסידה העונה. מנגד, למרות שניצחה רק פעם אחת, רעננה קבוצה טובה ואנחנו נצטרך להגיע מאוד מרוכזים".הקשר שלומי אזולאי הוסיף: "היו צריכות להיות לנו יותר נקודות בשלב זה. אנחנו נצטרך להיות קבוצה יותר רעה בשביל לקחת נקודות. מחמאות לא מספקות אותנו".

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, טימותי אוואני, ניר ברדע, רועי גורדנה, פיראס אבו עאקל, סמואל אלאבי, שלומי אזולאי, מוחמד כנאען, יעקב בריהון (שובל גוזלן), דין דוד.


לא צפוי להיכלל בסגל. שגיב יחזקאל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי