אלטמן: "קלינגר אמר שננצח את המשחק עם הלב". בכר: "המטרה כרגע? כרטיס לאירופה"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

למרות הניצחון המרשים של הפועל ת"א, המאמן צינן את ההתלהבות: "הדיבורים על הפלייאוף העליון לא מעניינים כרגע, לא תהיה מהפכה בינואר". אלטמן: "המשחק הכי הטוב שלנו". בכר: "הלכנו שני צעדים אחורה"

(גודל טקסט)

היום (ראשון) ניתן לומר באופן רשמי שניר קלינגר גרם לשינוי משמעותי בהפועל תל אביב. אמנם, גם הפעם האדומים ניצחו רק 0:1 ובקדנציה של המאמן החדש נכבשו עד כה רק ארבעה שערים, אבל הפעם גברה על הפועל באר שבע, והפער ממכבי נתניה במקום השישי עומד על שתי נקודות בלבד. מי שכבש את השער היה סטפן ספירובסקי שעבר 'סדרת חינוך', אצל קלינגר לפני מספר שבועות והערב היה אחד המצטיינים במגרש.

מנגד הפועל באר שבע, שניצחה את שלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, רשמה שוב הפסד כואב ולא צפוי שהגדיל את הפער מהמקום השלישי לארבע נקודות ומספר ימים לפני פתיחת חלון העברות של חודש ינואר, ברק בכר יצטרך לחשוב אילו שינויים הקבוצה צריכה לעשות כדי למנוע עוד עונה מאכזבת.

ניר קלינגר אמר בסיום: "בגדול זה מתחיל להיראות כמו מה שאני חושב שזה צריך להיראות, חבל שלא מימשנו את ההזדמנויות, יכולנו להגדיל את התוצאה. היו הזדמנויות של 100 אחוז שער, אבל אנחנו לא מתלוננים, השגנו שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך".


עוד ניצחון קטן גדול להפועל תל אביב (דני מרון)

זה ניצחון ראשון של ב"ש אחרי 13 משחקים: "זה היה רק בליגה, 13 זה מספר מזל והנה יש היום ניצחון. אבל הפועל ב"ש היא קבוצה שיקרה לי ואני חושב שהניצחון הגיע לנו, היינו ראויים, הבחורים נתנו עבודה, לא הגענו כדי להסתגר ובאנו כדי לנצח".

אתם שתי נקודות מהפלייאוף העליון: "אני לא חושב שהדיבורים על הפלייאוף העליון מעניינים כרגע, אם יגיע חיזוק ונמשיך להיראות ככה אז יהיה על מה לדבר. לא תהיה מהפכה בינואר. לפעמים הדלת נפתחת מהרוח, שחקנים כמו ברשצקי, גרופר ודמארי קיבלו הזדמנויות, היה פה שני שחקנים על הספסל ושאפו לשחקנים כי אני לא יכול לשחק, אולי כן שלוש דקות ואז אני אזמין אמבולנס".

עומרי אלטמן הוסיף: "הרגשנו מצוין מתחילת המשחק ושלטנו במיוחד במחצית הראשונה. זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, נתנו את הלב וניר אמר לנו לפני המשחק שאת המשחק ניקח עם הלב. המטרה שלנו היא פלייאוף עליון ואני לא מסתיר את זה, אנחנו בדרך הנכונה גם מבחינת יכולת, מחויבות ונמשיך להשיג נקודות זה הכי חשוב".


"המשחק הטוב שלנו העונה". עומרי אלטמן (דני מרון)

ברק בכר אמר מנגד: "התקדמנו בתקופה האחרונה, אבל הלכנו שני צעדים אחורה, הפסדנו לקבוצה שרצתה יותר. לא מספיק טוב, נראה איך משפרים את זה. התפקיד שלי הוא להוציא את המקסימום ממה שיש. הפסד כזה או אחר לא יגרמו לי לסטות מהדרך".

עונה שנייה אתם לא במאבק האליפות: "אנחנו נמשיך וננסה להיראות כמה שיותר טוב ולהתמקד כמה שיותר רחוק בליגה, האליפות זה רחוק מאוד. המטרה היא כרגע הכרטיס לאירופה".

חיזוק בינואר: "תמיד יש שינויים, חלק יגיעו וחלק יעזבו ונראה מה אפשר לעשות כדי לחזק את הקבוצה, ועדיין עם מה שיש צריך להיראות הרבה יותר טוב".

ברק בכר מאוכזב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי