באשדוד ייזמו שיחה בין גורדנה לאוואט, הייפורד אדג'י יחתום

רועי גורדנה
רועי גורדנה | לירון מולדובן‎

בקבוצה חגגו את הניצחון על רעננה והכריזו: "גורדנה ואזולאי יוצרים יחד מערך התקפי נפלא". ריצ'רד דנסו (19) הגנאי ששיחק בליגה השלישית בארה"ב ינסה להרשים, חלוץ הכח עמידר ר"ג הצטרף לאימונים ויחתום

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד יכולים סוף סוף לחייך. בקבוצה אפילו הגדירו את הניצחון 0:3 על הפועל רעננה אתמול (ראשון) כצפירת הרגעה. ככה זה לאחר רצף שחור של תשעה משחקים ללא ניצחון ופרשת החילוף המוקדם של רועי גורדנה והמאמן רוני אוואט נגד הפועל באר שבע. מאמן הנוער אלי לוי, שעמד על הקווים במקומו של אוואט המתאושש מצינתור (צפה במשחק מביתו), רשם ערב מוצלח על הקווים. במועדון התאכזבו רק ממיעוט הקהל – 620 צופים בלבד ראו את הניצחון הראשון של אשדוד על רעננה באצטדיון הי"א.

אלי לוי שימשיך להיות חלק מהצוות המקצועי של הבוגרת במקביל לתפקידו כמאמן קבוצת הנוער, כבר החל בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בסמי עופר ולשובו של אוואט. המאמן הבהיר אתמול בעמדת הראיונות כי הוא מקדיש את הניצחון לאוואט, שזמנו יגיע וכי הוא ולא מתעסק בפרשת גורדנה.  לאחר המשחק הוסיף: "אני מאוד שמח שניצחנו,עכשיו חשוב לשמור על המשכיות".

בהתאם לדבריו של גורדנה לאחר המשחק כי הוא ואוואט היו בנתק לאחר המקרה, במועדון רוצים ליזום שיחה בהמשך בין הצדדים כדי ליישר את ההדורים באופן סופי. בנוסף, באשדוד הדגישו: "הוכח כי האמירות שגורדנה לא יכול לשחק יחד עם שלומי אזולאי הן לא נכונות. ביחד הם יוצרים מערך התקפי יצירתי שרק יועיל לקבוצה בהמשך".

אלי לוי. מקווה להמשכיות (לירון מולדובן)

בקבוצה החמיאו גם לחלוץ מוחמד כנעאן, כאשר גם שחקני היריבה שיבחו אותו על השער היפה שכבש ואף טענו כי זה השער היפה ביותר שהיה העונה בליגת העל. הבלם ניר ברדע עבר מבחן כשירות לפני המשחק וזכה למחמאות על יכולתו ועל כך שהקבוצה שמרה על שער נקי. 

מעבר לכך, באשדוד רוצים לרענן את סגל השחקנים בחודש ינואר. בינתיים מי שיגיע מחר (שלישי) להתרשמות החלוץ הגנאי ריצ'רד דנסו בן ה-19 ששיחק בליגה השלישית בארה"ב. במהלך הימים הקרובים יוחלט בקבוצה מי השחקנים שיתבקשו לחפש מועדון אחר כאשר יש כוונה לצרף גם שני שחקני רכש ישראלים, ביניהם חלוץ קבוצת הכוח עמידר רמת גן, אדג'י הייפורד שהצטיין בקבוצת הצמרת מליגה א' והצטרף היום לאימוני הקבוצה. הייפורד היה במעקב של מספר מועדונים בליגת העל והלאומית ואינו נחשב לשחקן זר.

מוחמד כנעאן. שער העונה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי