רודריגס חתם בהפועל ת"א: "מאוד התרשמתי". ראדי הוצע

פליפה רודריגס
פליפה רודריגס | הפועל תל אביב

הארוגוואי השלים את מעברו בחוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, אך רישומו עלול להתעכב לאור העובדה שקמארה או קיירמה טרם מצאו קבוצה. קשר סכנין עשוי להצטרף גם כן אם לא יימצא פתרון לסאגת קופר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב לא מסתנוורים משני הניצחונות הרצופים בליגה (לראשונה העונה), ובחודרוב ממשיכים במרץ להתכונן לקראת פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר, במקביל להכנות להכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום ראשון (20:00, שידור ישיר בספורט1). הקשר מאור בוזגלו אמנם חזר לאימונים במדי הקבוצה, אך עדיין לא כשיר.

לקבוצה הוצע אתמול (שני), קשר בני סכנין מהליגה הלאומית, מהראן ראדי (37), שהיה מועמד להצטרף לקבוצה הן בקיץ והן בקיץ שעבר, ומועמדותו נשקלת. זאת בשל אי הוודאות בנוגע להחתמתו של הקשר מפנמה ארמנדו קופר שבקבוצה אישרו שנחת היום (שלישי) בישראל. קופר אמור להגיע להסדר מול מכבי פתח תקווה בשל סעיף המחייב את קופר לשלם 100 אלף דולר אם יחתום בקבוצה אחרת ישראל.

במועדון הבהירו כי אם קופר לא יחתום בחלון ההעברות הנוכחי הוא בהחלט יהיה רלוונטי לקראת הקיץ. לגבי ראדי, שכרו הגבוה מהווה נטל עבור בני סכנין והאדומים גם רצו לצרף את רועי גורדנה ששיחק בעבר במועדון אך מ.ס אשדוד הטילה וטו, וקיים רצון לחזק את הקישור.

ראדי. ישוב לת"א, הפעם לצד האדום? (עומרי שטיין)

במקביל, מי שכן השלים היום את הצטרפותו לקבוצה בחוזה לעונה וחצי הוא האורוגוואי פליפה רודריגס בן ה-29, שכצפוי עבר את הבדיקות הרפואיות והשלים היום את מעברו. הוא ישתכר 170 אלף יורו במהלך התקופה, אם האופציה לעונה הבאה תמומש. עם זאת, הוא לא יירשם בהתאחדות, כך שלא יוכל לשחק, עד אשר ישוחרר אחד הזרים שקיבלו הודעת שחרור, משמע פרנסיס קיירמה או דמבה קמארה, מתוך רצון לשמור לכל היותר על חמישה זרים בסגל ולקבל את מענק מנהלת הליגה בגובה 300 אלף שקלים. 

רודריגס אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני נמצא פה כבר שבוע ומרגיש לי שזה מקום נהדר בשבילי. אני מרגיש שהגעתי למועדון גדול מכל הבחינות. התנאים מעולים, האוהדים נהדרים ומאוד התרשמתי מהם במשחק מול ב"ש. אני מקווה שאוכל לעזור לקבוצה במשימות שלה העונה".


פליפה רודריגס במדים האדומים (הפועל תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי