אבוקסיס קיבל מאברמוב את ברכת הדרך לאמן את הפועל ב"ש

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | ספורט1

מאמן בני יהודה אמור להחליף את ברק בכר על הקווים בטרנר, כשמה שמפריד בין הצדדים הוא גובה הפיצוי שהקבוצה מבירת הנגב תשלם לבני יהודה. אבי לוזון מנסה לתווך בין הצדדים

(גודל טקסט)

יממה לאחר החדשה שהרעידה את הכדורגל הישראלי, מסתמן שאלונה ברקת מצאה את האיש שחיפשה. יוסי אבוקסיס נפגש הערב (שלישי) עם בעלי בני יהודה ברק אברמוב וקיבל ממנו את ברכת הדרך לתפוס את מקומו של ברק בכר כמאמן הפועל באר שבע. 

 
 
במקביל, ברקת הציעה לאבוקסיס להצטרף באופן מיידי בחוזה לשנתיים וחצי, אולם מה שמפריד בין הצדדים בשלב זה הוא הפיצוי שתשלם הפועל באר שבע לבני יהודה בתמורה למאמן, לו סעיף שחרור בגובה חצי מיליון דולר.

אחת האפשרויות שעלתה היא שהפועל באר שבע תעביר סכום כספי בנוסף לשחקן, כשמי שיקבל את ההחלטה בנוגע לזהותו יהיה אבוקסיס. מי שמנסה לתווך בין הצדדים הוא אבי לוזון, יו"ר מכבי פ"ת, שמעורב במשא ומתן בין הצדדים ונחשב למקורב לאבוקסיס ולברקת.

מוקדם יותר קיימה באר שבע אימון אותו העביר עוזר המאמן אליניב ברדה, זאת לאחר שגיא צרפתי הודיע כי גם הוא עוזב בעקבותיו של בכר, שהחליט שלא להגיע למתחם כדי להיפרד משחקניו לשעבר ומהצוות המקצועי. בטרם ירדו השחקנים לאימון, ברקת שוחחה איתם ודרשה מהם לרצות יותר ללא קשר לזהות המאמן.

אבוקסיס וארברמוב. הבעלים נתן את ברכת הדרך (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי