מכירת דאבור להופנהיים תכניס למכבי תל אביב כ-700 אלף ש"ח

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אודי ציטיאט, סקופיה

האלופה זכאית לדמי סולידריות על סך 180 אלף יורו על העברתו של החלוץ מסביליה לגרמניה. אח"י נצרת, בה שיחק אקס הצהובים עד גיל 18, תרוויח 300 אלף יורו. בקבוצה עוסקים בהכנות לוגיסטיות לקראת המעבר לסמי עופר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עקבה בימים האחרונים אחרי עסקת מכירתו של האקס מואנס דאבור מסביליה להופנהיים. כעת, לאחר שנסגרה אתמול (שלישי) העברתו של החלוץ תמורת 12 מיליון יורו, יש לחשב גם את דמי הסולידריות, שהם חמישה אחוזים מתוך הסכום ששולם עבור השחקן בעת רכישתו ומתחלקים בין הקבוצות אשר דאבור שיחק בהן עד גיל 23.

לפי החישוב, אלופת המדינה זכאית כעת למענק בגובה 180 אלף יורו, כ-700 אלף ש"ח. קבוצה ישראלית נוספת שתרוויח סכום מכובד היא אח"י נצרת, בה שיחק החלוץ עד גיל 18, שתרוויח כ-300 אלף יורו מהעסקה.

בתוך כך, יומיים לאחר הניצחון במשחק העונה נגד מכבי חיפה, הצהובים ישובו היום לאימונים לקראת המפגש עם בית"ר ירושלים, שכזכור ייערך גם הוא באצטדיון סמי עופר בעקבות עונש הרדיוס שספגה הקבוצה בגין התפרעויות אוהדיה בדרבי התל אביבי. בימים האחרונים, במועדון עוסקים בכל הנוגע להכנות הלוגיסטיות הנגזרות מהמעבר למגרש בחיפה, ביניהן חלוקת היציעים, הסדרי חניה למנויים והקצאת כמות הכרטיסים שתועבר לאוהדי הקבוצה האורחת.

דאבור. מכבי ת
דאבור. מכבי ת"א הרוויחה מהמכירה שלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי