רוני לוי לשחקנים לקראת מכבי: "חייבים לדעת להניע כדור תחת לחץ"

שחקני בית"ר ירושלים, רוני לוי
שחקני בית"ר ירושלים, רוני לוי | דני מרון

בית"ר ירושלים ערכה אימון בקצב גבוה מאוד, כשאנשי הצוות המקצועי אמדו את המרחק שרצו השחקנים. "מכבי תגיע אחרי ניצחון גדול והיא פייבוריטית, אך גם לנו יש מה להציע", סיפר אחד השחקנים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחקי המרכזי של המחזור ה-18 נגד מכבי תל אביב (שני ב-20:15). אתמול עצר רוני לוי את האימון מספר פעמים ושם דגשים טקטיים לקראת ההתמודדות מול האלופה. באסיפה שקיים, הסביר המאמן לשחקניו את הליקוי המרכזי של הקבוצה במהלך המשחק מול קריית שמונה שכזכור הסתיים ב-2:2 מאכזב. "אתם חייבים לדעת להניע כדור תחת לחץ, וזה מה שאנחנו נעשה באימונים הקרובים", אמר.

לאחר מכן תרגל המאמן אימון מסירות תחת לחץ בקצב מהיר ואנשי הצוות המקצועי אף אמדו את מספר הקילומטרים שרצו השחקנים במהלך האימון. חלק מהנתונים הפתיעו את אנשי הצוות, כאשר חלק מהשחקנים הגיעו למצב שבו הם רצו במהלך האימון עד שמונה קילומטר, נתון גבוה מאוד ביחס לאימון ממוצע. שחקן בקבוצה אמר: "מרגישים כאן את הטירוף לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. הם יגיעו אחרי ניצחון גדול על מכבי חיפה, אבל גם לנו יש מה להציע, בעיקר במשחק ההתקפה. מבחינת סגל מכבי פייבוריטית, אבל אפשר לצמצם פערים".

גדי קינדה אמנם התאמן אתמול בחדר הכושר ולא עם הקבוצה, אך בשיחה שקיים עם הצוות המקצועי והרפואי נאמר לו שרוצים להוריד ממנו עומס וכבר היום הוא צפוי להגביר את קצב האימונים לקראת המשחק. עידן ורד ערך גם אתמול אימון מלא, אולם הוא עדיין לא ייכלל בסגל הקבוצה. ומה עם רכש? במהלך הימים הקרובים תיערך פגישה נוספת בין הצוות הניהולי למקצוע על מנת לקבל תמונה ברורה יותר. בשלב זה, רוני לוי מאוד מרוצה משלומי אזולאי ואנתוני וארן, אבל רוצה להביא שחקן התקפה נוסף מתוך הנחה שאזולאי יכול לשחק גם בכנף.


למרות שביעות הרצון, רוני לוי רוצה שחקן התקפה נוסף (דני מרון)

כחלק מההכנות לקראת המפגש עם הצהובים ולמרות הסערה המתחוללת ברחבי הארץ, בית"ר ירושלים קיימה היום משחק אימון נגד בית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית וניצחה אותה 1:4. אופיר קריאף, לירן רוטמן ואנתוני וארן הבקיעו לזכות הקבוצה מהבירה, בנוסף לשער עצמי שנכבש על ידי בלם היריבה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי