הדרבי התל אביבי ב-24 בפברואר, בית"ר תארח את מכבי חיפה ב-10

עומרי אלטמן ויונתן כהן
אלטמן מול כהן. האדומים ירצו לקלקל | אריאל שלום

מנהלת הליגות פרסמה את מועדי המשחקים של מחזורים 21-25. הקרב הגדול בבלומפילד ביום שני, רוני לוי וחניכיו יפגשו את הירוקים שבועיים קודם לכן. כל התאריכים בפנים

(גודל טקסט)

לאחר שהוחלט לבטל סופית את משחק הגומלין בשלב רבע גמר גביע המדינה, מנהלת הליגות לכדורגל ערכה שינויים בתאריכי המשחקים המתוכננים בליגת העל, והיום (חמישי) פרסמה את מועדי המשחקים של המחזורים 21-25. לא מעט מפגשים מעניינים ייערכו במחזורים הללו, כאשר המשחק הלוהט הראשון מבין כולם יתקיים ב-29 בינואר (יום רביעי בשבוע), כשמכבי תל אביב תגיע לאצטדיון טרנר לקרב מול הפועל באר שבע של יוסי אבוקסיס. כזכור, אקס בני יהודה היה היחיד שגבר על האלופה בעונה הקודמת במסגרת הליגה. האם הוא מתכנן להיות הראשון שיעשה זאת גם העונה? ימים יגידו.

ב-4 בפברואר (יום שלישי) תפגוש סגנית המוליכה, מכבי חיפה, באצטדיון סמי עופר את הפועל תל אביב, אחרי שכזכור גברה עליה בסיבוב הראשון 1:2 בבלומפילד בזכות שער דרמטי של ארנסט מאבוקה בתוספת הזמן. שישה ימים בלבד לאחר מכן (10 בפברואר, יום שני) תנדוד החבורה של מרקו בלבול לטדי לקרב לוהט נוסף, הפעם מול בית"ר ירושלים והאקס המיתולוגי, רוני לוי.

ב-17 בפברואר (יום שני) אותה בית"ר תגיע לבלומפילד ותפגוש את היריבה השנואה, הפועל ת"א, עליה גברה כבר פעמיים העונה בתוצאה 0:1 (בשלב הבתים של גביע הטוטו ובסיבוב הראשון של הליגה). האדומים ימשיכו את רצף המשחקים הקשה שלהם ושבוע לאחר מכן (24 בפברואר, יום שני) אמנם יישארו בבלומפילד, אך הפעם כאורחים, וינסו להפתיע את מכבי ת"א בדרבי מסקרן במיוחד אותו תארח הקבוצה של ולדימיר איביץ', שהביסה 0:3 במפגש הראשון בין הקבוצות העונה בליגה. 

המועדים המלאים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי