במכבי חיפה מנסים להירגע לקראת נתניה: "מבחן אופי לכל הקבוצה"

אביב אברהם, ארנסט מאבוקה, דולב חזיזה
אביב אברהם, ארנסט מאבוקה, דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

הירוקים לא קיימו אסיפה קבוצתית לאחר ההפסד במשחק העונה כדי להוריד את מפלס הלחץ. לביא יחזור מול היהלומים (שבת, 19:45 בספורט4), שועה ועוואד יזכו לדקות משמעותיות, התלבטות בין סלליך לווילדסחוט

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הכואב למכבי תל אביב, מכבי חיפה תתארח מחר (שבת, 19:45 שידור ישיר בספורט4) אצל מכבי נתניה כשהמועדון מהכרמל מגיע למפגש עם גישה ברורה: "זהו מבחן אופי עבור כל הקבוצה". לאחר שהפער בצמרת צמח לשש נקודות, הירוקים יודעים כי איבוד נקודות נוסף עלול לגמור את מאבק האליפות.

מצד שני, מרקו בלבול וחניכיו זוכרים היטב את ההתמודדות בסיבוב הראשון מול היהלומים, כאשר המאמן ספג ביקורות רבות אך בסופו של דבר יצא מנצח עם 0:3 מוחץ. במכבי חיפה לא ערכו אסיפה קבוצתית לאחר משחק העונה, זו במטרה להרגיע את המערכת לקראת המפגש מול נתניה.

מבחינה מקצועית, הקפטן נטע לביא צפוי לחזור להרכב אחרי שצבר כרטיסים צהובים. כמו במשחקים האחרונים, קיימת התלבטות בין סינטיהו סלליך ליאניק ווילדסחוט בחלק הקדמי, כשהצוות המקצועי יודע היטב כי ההולנדי הביא לשינוי גדול כשעלה מהספסל מול מכבי ת"א. הבלם טרנט סיינסבורי יישאר במרכז ההגנה על אף הביקורות שספג.


ווילדסחוט. הביא לשינוי נגד מכבי תל אביב (מאור אלקסלסי)

מעבר לכך, החיפאים יקיימו פעם שלושה משחקים בתוך שבוע, כשייפגשו את הפועל אום אל פאחם באמצע השבוע הקרוב ויארחו את סקציה נס צוינה ביום שבת הבא. על מנת לחלק את הכוחות, צמד החלוצים ירדן שועה ומוחמד עוואד צפויים לקבל דקות משחק רבות, כשגם מקסים פלקושצ'נקו יקבל הזדמנויות. הקשר יובל אשכנזי סבל מכאבים בכתפו לאחר המשחק האחרון, אך צפוי לעמוד לרשות הקבוצה. ז'אנדו פוקס יקבל את השחרור הרשמי בימים הקרובים וכלל לא מתאמן עם הקבוצה.

בינתיים, כפי שפרסמנו אתמול, בחיפה זעמו על ההקצאה של 2,100 כרטיסים שקיבלו למשחק בנתניה וביקשו הקצאה נוספת, של כאלפיים כרטיסים אשר רובם נמכרו כבר בשעות הבוקר. בכרמל מעריכים כי בשל מזג האוויר החורפי שצפוי להירגע מחר יביא אוהדים רבים לרכוש כרטיסים ביום המשחק.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'רון שרי, דולב חזיזה, יאניק ווילדחסוט וניקיטה רוקאביצה.


שועה. צפוי לקבל דקת משחק משמעותיות (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי