במכבי חיפה זועמים: "נתניה לא תמלא את האצטדיון, ציפינו ליותר"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הירוקים התרגזו מכך שקיבלו רק 2,100 כרטיסים לקראת המשחק בשבת: "הקהל שלנו מגיע לכל מקום בהמוניו". במועדון מבינים: "אמנם הפסדנו למכבי ת"א, אבל אסור לבכות על כך". מרקו בלבול רוצה לצרף שלושה שחקנים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 4:3 למכבי תל אביב בסמי עופר, מכבי חיפה תחזור היום (חמישי) לאימונים לקראת משחק החוץ מול מכבי נתניה (שבת החל מ-19:45, ספורט4). בכרמל מודעים לכך שהם ניצבים בפני שבוע לא פשוט, כאשר הקבוצה תתארח אצל הפועל אום אל פאחם בשמינית גמר הגביע ביום שלישי ותארח בביתה את סקציה נס ציונה במסגרת הליגה ארבעה ימים לאחר מכן.

"אמנם הפסדנו במשחק העונה, אבל אם נבכה על כך אנחנו עלולים לאבד את כל העונה", הבהירו הבוקר במכבי חיפה. המאמן מרקו בלבול יחליט רק במהלך היום לגבי ההרכב שיעלה מול מכבי נתניה, אולם כבר עכשיו ברור שמי שישוב ל-11 על חשבון ז'אנדו פוקס שנמצא בדרך החוצה הוא הקפטן נטע לביא.

במקביל, במועדון העלו הילוך בכל הנוגע לחודש ינואר והמטרה של בלבול היא לצרף שלושה שחקנים: מגן ימני מחליף, קשר אחורי על חשבון פוקס וקשר עושה משחק. העובדה שלביא נעדר מול מכבי ת"א חידדה את הרצון לצרף קשר אחורי משמעותי שמסוגל להיכנס לנעליו של הקפטן במידת הצורך.

שחקן נוסף שנמצא ברשימות של מכבי חיפה האקס קרים פריי. האחרון מחזיק בחוזה באיסטנבול בשאקשהיר עד תום העונה, אך אינו זוכה לדקות משחק ולא מן הנמנע כי יעזוב. מלבד הירוקים, שמו של שחקן הכנף עלה גם אצל מספר קבוצות מהליגה הטורקית כאשר מי שהצטרפה למירוץ ממש לאחרונה היא קוניאספור.

בחזרה למשחק מול מכבי נתניה. בכרמל זועמים על הקבוצה מעיר היהלומים, שהעבירה לירוקים רק כ-2,100 כרטיסים וראשי המועדון מתכוונים לפנות במהלך היום לראשי נתניה במטרה לקבל הקצאה נוספת. "הקהל שלנו מגיע בהמוניו לכל מגרש. נתניה לא יכולה למלא את האצטדיון שלה, כך שברור שציפינו לקבל כמות מכובדת יותר", הסבירו בחיפה. 

 


תמיד ברשימות. קרים פריי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי