רפואה: "לא היה פה כדורגל, שכבו על הדשא והעבירו זמן"

קובי רפואה
קובי רפואה | סוכנות ג'יני

מאמן קריית שמונה אחר ההפסד 1:0 להפועל חדרה: "זה היה משחק קריטי, אבל לא שיחקנו טוב ולא הגיע לנו". שרון מימר חגג: "ניצחון ענק, אבו פאני גבר שבגברים"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה התבססה הערב (שבת) במקום החמישי בליגת העל, כשארבע נקודות בלבד מפרידות בינה לבין הפועל באר שבע הרביעית. מי היה מאמין. גם במשחק פחות טוב, החבורה של שרון מימר הוכיחה אופי כשגירדה 0:1 יקר מפז בקריית שמונה משער של מוחמד אבו פאני (18), שמצא את הרשת מחזור שלישי ברציפות ונתן את האות לחגיגות הגדולות. מנגד, המארחת בצרות צרורות. קבוצתו של קובי רפואה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ורק שלוש נקודות מפרידות בינה לבין הקו האדום.

רפואה סיכם: "בוודאי שההפסד הזה לא היה בתכניות שלנו. לא היה פה משחק כדורגל, שכבו על הדשא והעבירו זמן, אבל אנחנו לא שיחקנו טוב ולא הגיע לנו. יציבות זה דבר חשוב בכדורגל, לנו יש יותר מידי עליות וירידות ואנחנו מנסים לשמור על איזון. אמנם שלטנו בחצי השני, אבל זה לא מספיק. חיזוק? מאמין שנביא שחקן-שניים. כל משחק הוא קריטי, כי הליגה הזו צפופה וכל קבוצה שמנצחת עפה קדימה. רצינו להיצמד לחלק העליון, זה היה משחק קריטי, אבל לא הגיע לנו. כל הכבוד לחדרה".

שרון מימר המאושר: "עשינו הכנה טובה וכל הכבוד להנהלה על כך. הגענו למלון כבר בשעות הבוקר והתכוננו כמו שצריך. עשינו משחק טוב מול קבוצה שהגיעה במומנטום אדיר. זה ניצחון שהוא באמת ענק. אני לא אתייחס למה שאומרים, זה חלק מהמשחק. רצינו מאוד את הניצחון וכל האמצעים כשרים. הישארות בליגה? רעננה ניצחה את באר שבע, כך שכמות הנקודות שיספיקו להישארות הולכת וגדלה. אנחנו כרגע בפלייאוף העליון, בלי הצהרות וקשקושים. אבו פאני? הוא בתקופה טובה. מגיע לו, כי הוא גבר שבגברים. זה שחקן שבא ונותן עבודה. בזכות העבודה, באה לו ברכה בדמות שערים".

האם חדרה מתכננת להתחזק במהלך חודש ינואר: "כמו שאמרנו כבר, לא יהיו כאן שינויים גדולים. אליאל פרץ ויהב גרופינקל חזרו עכשיו מפציעות. אנחנו כן נביא שני שחקנים כי אנחנו קצת קצרים בהתקפה ואולי גם עוד בלם במקום סיסה. אשב עם אורן גולן המנהל המקצועי ונחליט בדיוק מה אנחנו צריכים בשביל להיות מוכנים להמשיך העונה".


רק ארבע נקודות בינו לבין המקום הרביעי. שרון מימר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי