ניסו אביטן על עתידו של קייס גאנם: "לא ידוע לי על משהו קונקרטי"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

הניצחון על ב"ש ("קריטי מבחינה מורלית"), חיזוק ("נצרף שניים-שלושה שחקנים"), מאבקי התחתית ("תלויים בעצמנו") והמשחק מול הפועל ת"א ("כל צד ידאג לאינטרס שלו"). מאמן רעננה בראיון בתכנית הספורט של 103FM

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שהדהים את הפועל באר שבע ורשם את ניצחון הבכורה שלו כמאמן הפועל רעננה, ניסו אביטן התראיין הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על מאבקי התחתית, המשחק הפיקנטי נגד הפועל ת"א במחזור הקרוב ותוכניות הרכש שלו לקראת החודש הקרוב.

"לפעמים אנחנו נחמדים מידי וזו בדיוק הבעיה שלנו", פתח אביטן והתייחס לניצחון על באר שבע. "אני לא בטוח שהפערים היו כאלה גדולים, אבל אין ספק שבאר שבע שלטה במשחק. אנחנו היינו מאוד טקטיים וניסינו לצמצם פערים. הנקודה החזקה שלנו היא התקפות מעבר מהירות ואפשר היה לראות שאנחנו יודעים להבקיע שערים, שזה משהו שהיה חסר לנו מאוד עד כה".

חיזוק במהלך החלון הנוכחי: "אף אחד מאיתנו לא מסתנוור מהניצחון. אמנם יש לנו סגל טוב, אבל יש בו המון שחקנים צעירים והוא גם קצר מאוד. אני כן רוצה לצרף שניים-שלושה שחקנים. אנחנו עובדים מהשנייה שאני הגעתי, כך שכבר ניסינו להחתים מספר שחקנים וזה לא צלח מכל מיני סיבות. אני מקווה שבימים הקרובים נצליח לצרף שחקן-שניים ועד סוף החלון לפחות שחקן נוסף".

המשך מאבקי התחתית: "הליגה נכנסת לשלבי הכרעה, אבל אני חושב שהדברים תלויים בנו. אם נדע לעשות את הדברים בצורה נכונה, נהיה תלויים בעצמינו. אנחנו שווים הרבה יותר ממה שאנחנו מציגים. המטרה היא למצוא את עצמנו מעל הקו האדום במחזור האחרון. מה קובע זה מה שקורה במחזור האחרון ולזה אנחנו צריכים לדאוג. אני חושב שהמאבק יהיה צמוד והוא יימשך עד הסוף".


לא מונע מפחד. ניסו אביטן (דני מרון)

על כך שהקבוצה לא ניצחה מאז המחזור השני ועד אתמול: "הדבר הראשון שאקח איתי זה את האמונה של השחקנים. קבוצה שלא ניצחה כל כך הרבה זמן, הביטחון והאמונה נפגעים. זה היה קריטי עבורו מבחינה מורלית. יש לנו כלים, רעננה שווה הרבה יותר ממה שהיא השיגה עד היום וזה תפקידי, להביא את הקבוצה מעבר לקו האדום ולהשאיר אותה בליגת העל".

האם בשלב מסוים הוא חשש למעמדו: "אני לא מונע מפחד, זה אף פעם לא מניע אותי. אני מרוכז בעבודה שלי. יש לנו סגל שחקנים טוב ואנחנו לא צריכים להיות במקום בו אנחנו נמצאים. הלחץ והטירוף של לא לנצח במשך סיבוב שלם, זה הכניס את כל המערכת להמון המון תחושות לא טובות והכל נראה קשה ובלתי אפשרי. דווקא מול יריבה איכותית, עשינו את זה. לנצח את ב"ש זה דבר לא מבוטל עבור קבוצה בסדר גודל שלנו. הניצחון אמור לתת לנו תנופה לקראת שבוע קשה".

משחק הגביע נגד א.ס אשדוד: "כשאתה משחק מול יריבה מליגה א', אז ברור מלכתחילה מי פייבוריטית ואנחנו רוצים לעבור. אם כבר הצלחת ועלית לרבע הגמר, אפשר להתחיל לחלום. יש לי סגל כל כך קצר, שאני לא יכול להרשות לעצמי לעשות רוטציה רחבה. אנחנו במלכוד, כי אצטרך לעלות בהרכב חזק שיספיק על מנת להשלים את המלאכה".


יישאר בהפועל רעננה? קייס גאנם (אריאל שלום)

עתידו של קייס גאנם, שמוזכר כמועמד לעזוב לקבוצה גדולה: "אני לא יודע, קראתי את הפרסומים לגביו. אני חושב שהוא השחקן היחיד שלנו שכרגע יש שמועות לגביו. אני לא יודע על משהו קונקרטי, כך שאין לי מה להגיד בעניין הזה. אשר אלון רוצה לחזק את הקבוצה, היא חשובה לו וזה הדבר היחיד שאני שומע ממנו".

משחק הליגה הקרובה נגד הפועל תל אביב, ממנה פוטר במהלך העונה: "מלבד פיקנטריה, כל צד צריך לדאוג לאינטרסים המקצועיים שלו. שתי הקבוצות צריכות את הנקודות והמשחק הזה יהיה חשוב עבורן מאוד. עונת מבחן עבורי? מאמן נמצא כל הזמן במבחן – שוכחים מהר מאוד בכדורגל. אני לא מרגיש כך, הרי בחרתי את האתגר הכי קשה. הייתי יכול ללכת להפועל חדרה שזה אזור הנוחות שלי, אך זה הרגיש לי לא נכון לחזור והלכתי עם האינטואיציה".

היכן הוא יהיה בעונה הבאה: "אני חתום על חוזה עד סוף העונה. אם אשאר בליגה, אשב עם אשר ואם שנינו נרצה, ההתקשרות הזו תימשך. טוב לי מאוד ברעננה ואני עסוק אך ורק במשימה הקרובה שהיא השארת הקבוצה בליגת העל".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי