שחוביץ' צפוי לחתום בנתניה עד תום העונה, מלמד עדיין בספק לב"ש

זלאטן שחוביץ'
זלאטן שחוביץ' | פרטיזן

ליהלומים קיימת אופציה להאריך את חוזהו של המגן הסרבי בשנתיים נוספות. האקס סמיליאניץ': "שחקן טוב מאוד עם פוטנציאל גדול, יכול לשחק בשני הצדדים בהגנה". החלוץ סובל מכאבים במפשעה ועשוי להיעדר מהגביע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה אמש כי היא סיכמה עם המגן השמאלי זלאטן שחוביץ', שחקנה של פרטיזן בלגרד, שצפוי להגיע ארצה ביום חמישי הקרוב ולאחר שיעבור בהצלחה את הבדיקות רפואיות, יצטרף באופן רשמי ליהלומים.

על פי המתווה המסתמן, המגן בן ה-19 יחתום על חוזה בקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עד תום העונה הנוכחית, כאשר לצהובים-שחורים קיימת אופציה להאריך את ההתקשרות עם השחקן בשנתיים נוספות.

עוד לפני שהחליט להגיע ארצה, שוחח שחוביץ' עם חברו לפרטיזן ואקס מכבי נתניה, מילאן סמיליאניץ'. בשיחה עם ספורט1 ממולדתו סיפק סמיליאניץ' רושם ראשוני על השחקן החדש שצפוי להגיע לליגת העל: "שוחחתי איתו וסיפרתי לו קצת על המועדון ועל הקהל. בשבילי, מכבי נתניה זה מועדון נפלא לשחק בו ואמרתי לו את זה. כל האנשים מאוד אוהבים את המועדון הזה והוא צומח יותר בכל שנה".


סמיליאניץ' בנתניה. "אמרתי לו שמכבי נתניה זה מועדון נפלא לשחק בו" (אסף קליגר)

יכולותיו המקצועיות: "שיחקתי איתו לפני שתי עונות. עבורי הוא שחקן טוב מאוד עם פוטנציאל גדול. יש לו טכניקה גבוהה ויכולות התקפיות טובות. הוא יכול לשחק בשני הצדדים בהגנה. מקצוען שאוהב לעבוד קשה וזה חשוב לשחקן צעיר. צריך לזכור שהוא התחנך במחלקת הנוער של פרטיזן, שהיא אחת הטובות באירופה".

לצד ניסיונות החיזוק, בנתניה ממשיכים להתכונן למשחק החשוב ביום חמישי מול הפועל באר שבע בגביע המדינה, כשהבשורה המדאיגה מגיעה מכיוונו של החלוץ גיא מלמד, שעדיין סובל מכאבים במפשעה ונכון לרגע זה נמצא בספק להתמודדות.


מלמד. בספק למשחק גביע המדינה נגד האקסית (אריאל שלום)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי