לקינדה הצעה רצינית מדאלאס, מקורביו: יעזוב בימים הקרובים

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

בסביבת הקשר מבהירים כי הוא מחזיק בשתי הצעות וייתכן שיעזוב מיידית. לספורט1 נודע כי הקבוצה מליגת ה-MLS מתעניינת בשחקן וצפויה להאיץ את המהלך. בבית"ר טוענים: "טרם קיבלנו פנייה". וגם: עונשו של פלומיין

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בשורה התחתונה: בית"ר ירושלים של רוני לוי רצתה תיקו 0:0 נגד המוליכה מכבי תל אביב – והיא השיגה את זה. המאמן שם השבוע דגש באימונים האחרונים בעיקר על משחק הלחץ ומשחק ההגנה ובסיום ירד מרוצה בעיקר מהעובדה שהצליח לבלום פעם אחר פעם את התכניות ההתקפיות של ולדימיר איביץ'. בסיום הוא ירד לחדר ההלבשה והחמיא לשחקנים, אבל גם עתה, לאחר שעברה מבחן חשוב – בית"ר ולוי עדיין לא מכוונים לאליפות אלא למקום באירופה ולהגעה לשלבים המאוחרים בגביע.

אבל עם כל הכבוד לתיקו אתמול ראוי לעסוק בשני המקרים הבוערים במועדון: גדי קינדה ופרדי פלומיין. נתחיל עם האחרון, מדובר באירוע שהתרחש בסיום, כשפלומיין עלה ליציע כדי להתעמת עם אוהד. כזכור, השחקן בעט בצידנית בכניסה לחדר ההלבשה, אבל לא נעצר שם. שחקנים תיארו כיצד בעט בקיר המוביל לחדר ההלבשה ובמספר חפצים שנקרו בדרכו. "פלומיין לא אדם רגוע, אבל זה אירוע חריג גם לעומת מה שאנחנו מכירים. היה קשה מאוד לעצור אותו", סיפר אחד השחקנים. "הוא פשוט בעט בכל חפץ שראה בדרכו". הדבר צוין בדוח השופט ובשעות אחר הצהריים הודיעה ההתאחדות כי השחקן יעמוד מחר (רביעי, 17:00) לדין בגין התנהגות בלתי הולמת. 

ומה עם גדי קינדה? בבית"ר טוענים שלא הוגשה הצעה רשמית על השחקן, אבל בסביבתו של השחקן טוענים כי סוכנו הבטיח להביא שתי הצעות בימים הקרובים, אחת מארצות הברית – על פי מקורבים לקשר מדובר בהצעה הרצינית ביותר – ואחת מאירופה. לספורט1 נודע כי דאלאס האמריקאית מה-MLS היא הקבוצה שמתעניינת בשחקן, והיא צפויה להגיש הצעה רשמית עליו בימים הקרובים.

לטענת המקורבים, השחקן יעזוב בימים הקרובים. כזכור, במהלך השבוע דיווחנו כי קינדה ורוני לוי סיכמו שהשחקן יחזור לאימונים רק באימון המסכם, לאחר שנבדק על ידי הצוות הרפואי והתברר כי לא יוכל להתאמן. קינדה עצמו אכן חזר להתאמן רק באימון המסכם, אולם לפני המשחק טען כי הוא חש כאבים בצוות החליטו לא לקחת סיכון.

פרדי פלומיין. עימות עם אוהד (מאור אלקסלסי)

סוכנו אמנם הבטיח שיביא הצעה בינואר, אבל בבית"ר מבהירים כי המשא ומתן הוא בעיקר בין דודו דהאן וג'קי בן זקן, זאת בשל הזכות שלהם למכור אותו ללא הסכמת בית"ר. "הסוכן יודע מה הסכום שנדרש כדי לעשות עסקה. הוא מדבר בעיקר עם ג'קי, לא עם בית"ר", אמר מקורב לעסקה. גורם במועדון אמר הלילה: "אם לקינדה יש הצעה, שיביא אותה כתובה. הסוכן הבטיח שיביא, אבל עוד לא ראינו שום דבר כתוב". לספורט1 נודע כי לאחרונה הציע דודו דהאן את השחקן לסלטיק ולמועדונים נוספים בבלגיה כמו אנדרלכט וקלאב ברוז' מתוך הערכה שיוכלו לעמוד בסכומים האלה. בבית"ר.  בבית"ר מעריכים כי הוא מנהל מגעים עם מספר קבוצות במקביל כשבן זקן מעודכן בכל הפרטים.  נזכיר כי אתמול בעמדת הראיונות נשמע המאמן רוני לוי מפויס לגבי העניין

בנושא אחר: רוני לוי צפוי לסכם עוד השבוע על החוזה החדש. המאמן, שעל ההמלצה של בניון להאריך את חוזהו ועל הפגישה הצפויה עם חוגג בעניין פורסם בספורט1, זומן לפגישה עם משה חוגג ויקבל הצעה עם שדרוג בחוזה המוערך בכעשרה אחוזים. הצדדים קרובים מאוד לסיכום כספי, אבל לוי ייפגש עם חוגג כדי לשמוע בעיקר את התכנית המקצועית והכלכלית לעונה הבאה – הדבר החשוב ביותר מבחינתו במשא ומתן.

בחזרה למשחק אתמול. מעל כולם אתמול בלט השוער, איתמר ניצן. "הוא לקח שני שערים בטוחים, הפגין ביטחון. כיף להגנה שיש לה שוער כזה מאחוריה", אמר גורם בקבוצה בסיום. "הייתה מעט ביקורת בתחילת העונה עם ההחלטה שהמועדון לקח בנוגע לשטקוס, אבל הוא מוכיח שהאמון בו השתלם". בבית"ר מרוצים מאוד גם מהתיאום בחלק ההגנתי. רוני לוי יערוך רוטציה מול בני ריינה בגביע, מתוך רצון לתת הזדמנות לשחקנים שלא קיבלו דקות לאחרונה.

איתמר ניצן בפעולה. הנקודה רשומה על שמו (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, משטרת ישראל עצרה אמש מספר אוהדים, אחד מהם הוא תושב ירושלים בשנות העשרים לחייו בגין תקיפת שוטרים ומאבטחים והיום יובא לבימ"ש השלום חיפה לדיון בבקשה להאריך את מעצרו. בנוסף, שלושה צעירים עוכבו עקב קטטה בחניון עוד לפני המשחק ושוחררו בהרחקה ל-30 יום. כמו כן, שניים נעצרו (אחד מהם קטין) ושוחררו בהרחקה ל-30 יום בגין הדלקת אבוקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי