אחמד עאבד בדרך לק"ש, מחלוקת לגבי אורך החוזה

אחמד עאבד
אחמד עאבד | דני מרון

רפואה, שהביא את השחקן להפועל ת"א, מתעקש על צירופו. הקשר דורש חוזה לעונה וחצי בעוד במועדון רוצים חצי עונה עם אופציה לשנה נוספת. במועדון ניסו לעודד שכר: "יחזור במהירות מהפציעה בזכות התשוקה שלו"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה ממשיכה לחפש חיזוק בחודש ינואר ואחמד עאבד שכבר שיחק במועדון הוא הפתרון. בקבוצה רוצים לסיים במהירה את צירופו, כבר ביממה הקרובה בכדי שיוכל לחזור לאימונים שכן לא שיחק כלל העונה במדי הפועל תל אביב. במועדון מתכוונים לספק לעאבד תוכנית עבודה מיוחדת עד שיהפוך לשחקן סגל מן המניין.

למרות עזיבתו לטורקיה לפני שנתיים בטונים צורמים, בקבוצה החליטו להחזירו בעיקר בשל רצונו של רפואה שהיה גם זה שצירף אותו להפועל תל אביב בקיץ 2018. "רפואה מאוד מחזיק ממנו ומאמין שהוא יתרום לקבוצה", אמרו בקריית שמונה. כרגע יש מספר מחלוקות בין הצדדים, בין השאר לגבי אורך החוזה. עאבד דורש חוזה לעונה וחצי ואילו בקבוצה מעדיפים חוזה עד לתום העונה יחד עם אופצייה לעונה נוספת. הצדדים מעריכים כי יגיעו להבנות והשחקן יצטרף רשמית.

סיבה נוספת לרצון לזרז את המהלך היא פציעתו של מוחמד שכר שבשבועות האחרונים הפך לאחד השחקנים החשובים במערך של רפואה, אלא שלאחר פציעתו הוא צפוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים.  במועדון ניסו לעודד את השחקן ואמרו: "אין לנו ספק שהוא יחזור במהרה בזכות התשוקה שלו והרצון שלו לעזור לקבוצה במאבקי התחתית".

אחמד עאבד במדי ק"ש. הקאמבק מתקרב (אנצו ג'וש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי