אביטן: "צפוי לנו קרב לא פשוט". אור דסה אמור לפתוח

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

אחרי הניצחון החשוב על באר שבע, מאמן הפועל רעננה דיבר לקראת משחק הגביע נגד א.ס אשדוד (רביעי ב-19:15): "נערכים גם למגרש הסינטטי". הקשר וירדן כהן צפויים לשוב ל-11

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול על הפועל באר שבע בליגה, הפועל רעננה תקווה להמשיך מחר (רביעי ב-19:15) את המומנטום במשחק חוץ נגד א.ס אשדוד מליגה א' במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. בסיבוב הקודם הדיחה קבוצתו של יובל נעים את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית ואילו החבורה מהשרון טיילה מול קריית מלאכי.

ברעננה מוטרדים מכך שהמשחק ייערך על דשא סינטטי ומי שהזהירו מפני שאננות הם דווקא שחקני הקבוצה, שסיפרו כי אשדוד יריבה איכותית מאוד וציינו שבגביע הכל יכול לקרות. מבחינה מקצועית, המאמן ניסו אביטן שוקל לבצע מספר שינויים, כאשר ירדן כהן ואור דסה צפויים לפתוח ב-11.

אביטן אמר לקראת ההתמודדות: "מבחינתנו זה משחק קשה. נכון שאנחנו פייבוריטים ברורים אבל בגביע זה הזמן של הקבוצות האלו לחפש את ההפתעות. אנחנו נערכים גם למגרש הסינטטי בו יתקיים המשחק וגם לעובדה שיהיה קרב לא פשוט, אבל אנחנו חושבים שאנחנו צריכים לעבור לשלב הבא".

הרכב המשוער: אסף צור, עדי נמני, דויד מתיאוס, עידו לוי (שון קלימקין) ,ירדן כהן (עמית כהן), בן בנימין, אור דסה ,שניר שוקר, כרם ארשיד, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי