גדי קינדה קרוב לחתימה בקנזס סיטי מליגת ה-MLS

גדי קינדה
גדי קינדה | מאור אלקסלסי

סכום ההעברה - 3.5 מיליון דולר, השחקן ירוויח כחצי מיליון דולר בעונה. בית"ר צפויה לצרף קשר. "העסקה הייתה משולשלת: הסוכן, בן זקן והקבוצה", אמרו במועדון. וגם: הפתרון לבעיית טדי? בית"ר תחלק כרטיסים חינם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האם בית"ר ירושלים בדרך לפרידה מאחד משחקניה הטובים ביותר העונה? נראה שכן. קשר הקבוצה, גדי קינדה, שלא שיחק נגד מכבי תל אביב ובימים האחרונים עומד בעין הסערה, קרוב למעבר לליגת ה-MLS. הקשר צפוי לעבור בימים הקרובים לקנזס סיטי תמורת 3.5 מיליון דולר. שכרו יעמוד על כחצי מיליון דולר לעונה.

אתמול טענו בבית"ר ירושלים שלא קיבלו פנייה בכתב בנוגע לקשר, אך סוכנו דודו דהאן עבד קשה כדי שהבטיח כדי לסדר לנציגו חוזה אטרקטיבי במיוחד. כאמור, בית"ר ירושלים תקבל כחצי מסכום המכירה ותמכור את השחקן ברווח. יש לציין כי בן זקן עדכן הלילה את חוגג במתרחש על אף שלא היה חייב לעשות זאת משום שסכום המכירה עלה על שני מיליון יורו. "העסקה הייתה משולשת, הסוכן-בן זקן והקבוצה. הסוכן הבטיח שתהיה קבוצה שתקלוט אותו ונערכנו לשינוי", אמר הלילה גורם במועדון.

קנזס הייתה אחת משתי אופציות עבור השחקן, שניהל במקביל מגעים גם מול דאלאס האמריקאית. הלילה (בין שלישי לרביעי) הושג סיכום עקרוני מול ג'קי בן זקן שנתן אור ירוק למעבר. 

קינדה, שהצטרף לבית"ר ירושלים בפברואר האחרון מ-מ.ס אשדוד, כבש העונה שבעה שערים ובישל עוד ארבעה ב-16 הופעות ליגה. עזיבתו המסתמנת בהחלט תשפיע על תוכניות הרכש של משה חוגג ורוני לוי לקראת חלון ההעברות הנוכחי. בית"ר, שמדורגת במקום השלישי בטבלה, טרם התחזקה והיא צפויה לצרף קשר. כזכור, שמו של חנן ממן מהפועל באר שבע עלה כברלפני מספר שבועות. גם האופצייה של קשר זר נשקלת. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול כי אם קינדה יימכר ולא יגיע שחקן ברמתו, המטרות של הקבוצה ישתנו ויהיו לנסות ולהתברג ברביעייה הראשונה, ולא לסיים במקום שמוביל בוודאות לאירופה.

 

גדי קינדה (מאור אלקסלסי)

ומה עוד בבית"ר? המועדון הודיע היום (רביעי) על חלוקת כרטיסים וחניונים חינם, שעשויה לפתור את בעיית האוהדים בטדי. על פי הודעת המועדון, אמש נערכה בעיריית ירושלים ישיבה בין בכירי העירייה, בראשותו של ראש העיר, משה ליאון, לבין הנהלת בית"ר ירושלים והבעלים משה חוגג, כשבסיומה הוחלט על שורות הטבות נוספות לאוהדי הכדורגל בבירה וקידום ממשי לעידוד ההגעה לאצטדיון טדי.

הבשורה העיקרית לקהל האוהדים היא תוספת החניות. כ-4,000 חניות יועמדו בסביבת טדי לרשות האוהדים, כאשר 1000 מתוכן יהיו בחניון גן החיות התנכ"י ומשם יועברו האוהדים בשאטלים (בשיטת מלא וסע) לאיצטדיון. בנוסף, החניונים שיועמדו לקהל במרחק הליכה מהאצטדיון הם: חניון הגן הטכנולוגי במלחה שיהיה פתוח בחינם בימים בהם יתקיימו משחקים בטדי, חניון היציע המערבי, חניון היציע המזרחי, חניון אגד, חניון הרכבת וחניון קניון מלחה. החניונים יהיו פתוחים על בסיס מקום פנוי, האוהדים מתבקשים להתעדכן מראש בסטטוס תפוסת החניונים בערוצי המדיה של בית"ר ירושלים".

עבור האוהדים יש בשורה נוספת, כפי שנכתב בהודעה: "בנוסף, תקצה בית"ר ירושלים כרטיסים ללא עלות לאלפי תלמידי העל יסודי בירושלים. הכרטיסים יוקצו למשחקי בית בלבד ויחולקו במסגרת בתי ספר דרך מינהל חינוך בעירייה, ודרך גורמי הרווחה. בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, אמר: "אנחנו ממשיכים בניסיונות שלנו להקל על האוהדים על מנת שהדרך לטדי תהיה נוחה יותר, ופשוטה יותר. אנו נחלק כרטיסים בשיתוף העירייה ונחזיר את הקהל הצעיר לטדי ולחווייה של כדורגל בעיר. אני רוצה להודות לראש העיר על העזרה והרצון לסייע ובטוח שכל המהלכים יחזירו את טדי להיות נוח יותר לכולם".

אוהדי בית"ר ירושלים. קיבלו שורת הטבות (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי