הפועל חיפה מנסה להתיר את חוזהו של וולשמן, פישלר הצטרף

אמרי וולשמן
אמרי וולשמן | מאור אלקסלסי

האדומים מהכרמל מחפשים חיזוק אבל גם מקווים להיפרד מהחלוץ, הבלם שמושאל מנוף הגליל יתחיל להתאמן עם הקבוצה. ההחלטה לגבי ההרכב לאחר האימון המסכם

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר ניצחון הליגה והעפלה לרבע הגמר והעפלה לרבע גמר גביע המדינה, בהפועל חיפה מקווים להמשיך את המומנטום החיובי גם במשחק החוץ נגד הפועל באר שבע (19:45, שידור ישיר בספורט2). במועדון בעיקר מדברים על תשישות של השחקנים לאחר שני המשחקים שכבר נערכו השבוע, אך המאמן חיים סילבס אינו צפוי לבצע שינויים בהרכב.

בתוך כך הודיעה הפועל חיפה כי הבלם אופק פישלר יחל להתאמן היום עם הקבוצה והוא צפוי להצטרף אליה רשמית בתחילת השבוע. פישלר (23) הושאל בשנתיים האחרונות להפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית והוא יצורף לסגל כדי לעבות את החלק האחורי לאחר שהצוות המקצועי עקב אחריו.

בנוסף לכך מעוניינים בצוות המקצועי לחזק גם את החלק הקדמי ומחכים להחלטה של הפועל חדרה בעניינו של לוסיו ואף רוצים לצרף את הקשר חן עזרא מאומוניה ניקוסיה, שקיבל הצעה רשמית.  מעבר לכך בחיפה גם פועלים להתרת חוזהו של החלוץ אמרי וולשמן שאינו הצליח להתאקלם מקצועית בכרמל. בשלב זה נראה כי ישנם פערים בין שני הצדדים אך בכל מקרה בחיפה בטוחים שהשחקן יעזוב כאשר יגיע מחליף.


יעזוב את הפועל חיפה בימים הקרובים. אמרי וולשמן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי