אינברום קיבל שתי הצעות מישראל, אך מעוניין לשוב לאירופה

אור אינברום
אור אינברום | אריאל שלום

הקשר לא בתוכניות של הפועל ת"א והוא מקווה לעבור לליגה בכירה יותר. במועדון מחפשים ניצחון ביתי ראשון על רעננה לאחר חמש שנים. ינקו ימשיך בשער, בוזגלו צפוי לקבל דקות. קלינגר: "זה משחק קשה, זקוקים לקהל"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תערוך את משחק הרדיוס השני והאחרון שלה, זכר לאירועי הדרבי התל אביבי מחר (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט2) באצטדיון בנתניה נגד הטבלה נגד הפועל רעננה והאקס ניסו אביטן על הקווים. במועדון מקווים להמשיך את המומנטום החיובי ולהגיע להגרלת רבע גמר גביע המדינה במורל גבוה.

במקביל, בקבוצה ממתינים שאור אינברום ימצא מועדון אחר במהלך הימים הקרובים, על מנת לפנות תקציב נוסף לרכש. הקשר בן ה-24 קיבל לפחות שתי הצעות ממועדונים בישראל אך הוא מעדיף לשחק בחו"ל ובוחן אפשרות לצאת לשחק בקפריסין, יוון או אוסטריה.

המאמן ניר קלינגר שהוביל את הקבוצה לארבעה ניצחונות רצופים (כולל בגביע המדינה), התייחס למפגש מול הפועל רעננה: "מצפה לנו משחק סופר קשה מול קבוצה טובה. ברורה לנו לחלוטין דרגת הקושי ואנחנו נערכים בהתאם. חשוב לנו להראות שאנחנו גם משתפרים מקצועית וגם ממשיכים להיות 'קבוצה רעה', מחויבת ולוחמנית, לצד השיפור בפן המקצועי כמובן. נגיע דרוכים למשחק החשוב".


אור אינברום מוצג בגנט. רוצה לשוב לאירופה (האתר הרשמי)
 

 
על אוהדי הקבוצה ועונש הרדיוס:  "לאוהדים תהיה משמעות גדולה מחר, בדחיפה והתמיכה שייתנו לשחקנים. אנחנו מקווים שהם יגיעו בהמוניהם, זה חשוב לנו מאוד".

גם הבלם איאד אבו עביד דיבר על המשחק: "בשביל להמשיך את המומנטום צריך להגיע עם הרבה נחישות, אמונה ועבודה קשה על הדשא, זה הבסיס שלנו. אין לי ספק שיהיה משחק לא קל, אבל אנחנו צריכים להמשיך לתת את הלב על המגרש ולבוא לקחת את הנקודות. כולם מודעים לחשיבות המשחק. אנחנו רוצים להמשיך את מגמת השיפור ובשביל שנוכל להסתכל על החלק העליון של הטבלה נהיה חייבים לנצח. אני מקווה שנעמוד במשימה".

לקראת המשחק נגד נועלת הטבלה, אותה הפועל תל אביב ניצחה בפעם האחרונה בבית לפני כמעט חמש שנים, המאמן ניר קלינגר מתלבט לגבי ההרכב הפותח והוא צפוי לקבוע את ה-11 רק לאחר האימון המסכם מחר בבוקר.

ניר קלינגר (דני מרון)

מסתמן כי בין השוער אריק ינקו ימשיך בין הקורות, בעקבות יכולת טובה במשחקים האחרונים. הקשר מאורוגוואי פליפה רודריגס צפוי לפתוח על חשבונו של רז כהן, כשגם עמנואל בואטנג שזכה למנוחה בגביע, מתמודד על חולצת ההרכב.

קלינגר, צפוי לשתף לראשונה את הקשר מאור בוזגלו מאז חלה במחלת הנשיקה, עומר דמארי שמגלה יכולת טובה עשוי גם הוא לקבל דקות. בנוסף במועדון מצפים מחלוץ הרכש הניגרי מייקל אולהה, לכבוש את שערו הראשון בישראל כדי שיצבור את הביטחון הדרוש לו להתאקלמות בקבוצה.

בתרגולים הטקטיים לקראת המשחק בנתניה, דובר על המערך ההגנתי והמעובה של ניסו אביטן, ועל הצורך להעפיל את מוטי ברשצקי ואת צמד המגנים איעד אבו עביד ומרווין פירסמן כדי לסדר לאולהה מצבי הבקעה. בצוות המקצועי הזהירו לגבי אור דסה וצמד החלוצים יוג'ין אנסה וקייס גאנם. במועדון מעריכים כי לפתוח 7,000 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה מחר.


מייקל אולהה. במועדון מקווים שיכבוש את שערו הראשון בישראל (מאוד אלקלסי)

צפוי לקבל דקות נגד רעננה. מאור בוזגלו (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: אריק ינקו, איעד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרויין פירסמן, סטפן ספירובסקי, שי אייזן, פליפה רודריגס (עמנואל בואטנג), מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן, מייקל אולהה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי