"ניסו אביטן לא הזכיר לשחקנים את הסיפור שלו בהפועל תל אביב"

ניסו אביטן
ניסו אביטן. יחליף את יוסי אבוקסיס? | דני מרון

ברעננה מרגיעים לקראת המפגש הפיקנטי בין המאמן לאקסית באדום (ראשון, 20:00 בספורט2). בנימין וידין ייעדרו בשל עונש צהובים. ירדן כהן: "כיף לנצח אחרי כל כך הרבה זמן, נחושים לא להוריד את הרגל מהגז"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תתארח מחר (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט2) נגד הפועל תל אביב באצטדיון בנתניה, בשל עונש הרדיוס שסוחבים האדומים, זכר לאירועי הדרבי התל אביבי. ברעננה לא מתייחסים למפגש הפיקנטי של המאמן ניסו אביטן נגד האקסית, ממנה פוטר לפני כחודשיים ובמועדון מבקשים להמשיך את השבוע המוצלח בו ניצחו בליגה את הפועל ב"ש ובגביע את האדומים אשדוד.

בסביבת המועדון סיפרו: "ניסו אביטן לא הזכיר לשחקנים את הסיפור שלו בהפועל תל אביב ואינו מבקש שישחקו עבורו כי המשימה שהפועל רעננה לא תרד לליגה הלאומית ולא סיפורי עבר שקורים בכול מועדון".

מבחינה מקצועית, אביטן יחסר מחר את צמד הקשרים בן בנימין ואביחי ידין בשל צבירת צהובים. להרכב אמורים לשוב אסף צור, עדי נמני וירדן כהן שקיבלו מנוחה בגביע המדינה. במועדון סימנו את עומרי אלטמן ואת סטפן ספירובסקי כשני השחקנים המסוכנים בקבוצה את הרכש החדש של הפועל תל אביב פיליפה רודריגס האורוגוואי.


לא דיבר עם שחקניו על התקופה בהפועל תל אביב. ניסו אביטן ודן רומן (דני מרון)

ניסו אביטן אמר לקראת המשחק: "משחק חוץ קשה למרות שזה משחק רדיוס. הפועל תל אביב נמצאת במומנטום מצוין ואנחנו רוצים ליצור המשכיות. כול נקודה יכולה להכריע במאבק על ההישרדות ולכן אנחנו דרוכים ורוצים לעשות רצף משחקים חיובי" .

ירדן כהן הוסיף: "אחרי תקופה ארוכה שלא ניצחנו, כיף לחזור ולהרגיש את התחושה הזאת. כולנו נחושים להמשיך ככה ולא להוריד את הרגל מהגז כי הפועל רעננה עדיין במקום האחרון. הפועל תל אביב נמצאת במומנטום טוב וכמו לכול משחק אנחנו באים לנצח".

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, דויד מתיאוס, עידו לוי, שון קלימקין, ירדן כהן (עמית כהן), שניר שוקר, אור דסה, כרם ארשיד, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.


יחמיץ את המשחק נגד האקסית המיתולוגית בשל עונש צהובים. אביחי ידין (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי