איביץ': "לא חשבנו בכלל על מכבי חיפה, מכוונים לניצחון בכל שבוע"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-0:3 על הפועל חדרה: "אנחנו יודעים היטב מה ה-DNA של המועדון. נטליות של מנצחים משיגים בעבודה קשה במהלך כל השבוע". טיבי: "מאמין רק בעבודה קשה על המגרש". מימר: "ה-VAR לא עשה צדק"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סימנה הערב (שבת) וי גדול על הפועל חדרה, עם 0:3 חלק משערים של צ'יקו אופואדו וצמד של איתן טיבי. הצהובים, שסיימו בתיקו מאופס נגד הקבוצה מהשרון בסיבוב הקודם, ידעו כי מכבי חיפה צימקה את הפער לנקודה אחת בלבד לפני המשחק והייתה חייבת להחזיר את הצמרת לסטטוס קוו.

המאמן המנצח ולדימיר איביץ' סיפר בסיום המשחק: "כל משחק הוא חשוב לנו לנצח. זה לא משנה שעשינו תיקו במחזור הקודם או מול מי שיחקנו. אנחנו שואפים לנצח בכל שבוע. יודעים היטב מה המועדון מייצג ואיזה DNA יש לו. זה משהו שאנחנו עובדים עליו בכל יום ולא רק במשחקים. מנטליות של מנצחים משיגים בעבודה קשה במהלך כל השבוע".

"אנחנו לא מסתכלים על מכבי חיפה או על מועדונים אחרים. מתרכזים רק במכבי תל אביב. לגבי טיבי, הוא הבקיע הערב שני שערים כי הוא עובד קשה מאוד על המגרש. היה אפשר לראות שהוא לא טוב רק בהגנה, אלא יודע איך למצוא את השער גם במצבים נייחים. שמחים בשבילו".


איביץ'. "מתרכזים רק במכבי תל אביב" (אודי ציטיאט)

הבלם איתן טיבי, שכבש צמד ראשון בקריירה הוסיף בסיום:
"שמח על השערים, אבל התפקיד שלי זה בלם. מאושר שעזרתי לקבוצה לנצח את המשחק הזה. אין מאושר ממני".

האם העונה הנוכחית היא פיצוי על העונה שעברה?
"האמת, קשה לי להגיד את זה. היה לי קשה אשתקד אבל אני חושב שדברים לא קורים סתם. אני מאמין בעבודה קשה. אני חושב שרק על המגרש אני יכול להראות את היכולות שלי ורק רוצה להמשיך אותו דבר"

איך היה לשחק אחרי הניצחון של מכבי חיפה?
"אנחנו לא התעסקנו במכבי חיפה ובזה שהיא ניצחה. אני חושב שזה לא נכון. הייתה לנו מטרה מתחילת המשחק וזה לנצח ולהשיג את שלוש הנקודות החשובות. שמח שעשינו את זה. אין ספק שהעונה זה לא כמו העונה שעברה כי יש מאבק והוא טוב. אני מקווה שאנחנו נמשיך עם התוצאות הטובות. רוצה להקדיש את השערים לאמא ואבא שלי".


טיבי חוגג. "אין מאושר ממני" (אודי ציטיאט)

המאמן המפסיד שרון מימר סיפר בסיום: "יש אכזבה מאוד גדולה. חושב שבמחצית השנייה היינו שווים במשחק, עד שהם הבקיעו את השני. כבר הצלחנו להשיג את ה-1:1 ואני חושב ששופטי המסך הפילו את שופט המשחק בכך שלא השתמשו ב-VAR בצורה טובה. אני חושב שהווידאו אמור להביא צדק למשחק והוא לא הביא הערב".

"יצאנו אחרת למחצית השנייה. הגענו למצבים נהדרים כדי לחזור וסוף המשחק לא משקף כלום לדעתי. אנחנו עובדים קשה כל השבוע ושיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד. אני גאה בקבוצה שלי. אנחנו מסתכלים הלאה. כל הדיבורים מסביבנו הם קשקוש אחד גדול. אם נמשיך את קצב צבירת הנקודות שלנו אני חושב שהמצב שלנו יהיה בסדר".


מימר. "שופטי המסך הפילו את השופט" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי