אוהדי כפר סבא קראו לפיטורי חיים, יוסיפ מוסא סיכם בבני יהודה

אופיר חיים
אופיר חיים | אריאל שלום

עצבים בקהל של הירוקים אחרי ההפסד לבני יהודה, המאמן על הרכש: "אחד הקשרים האחוריים הטובים בליגה". אלישע לוי, שהשיג ניצחון בכורה בליגה: "יודעים שלא שיחקנו מספיק טוב". הניז'רי יחתום אצל הכתומים

(גודל טקסט)

בני יהודה עצרה את רצף ההפסדים בליגה בזכות גול אדיר של דור ג'אן שהבטיח 0:1 קטן על הפועל כפר סבא והשאיר את חלומות הפלייאוף העליון בחיים. מנגד, העולה החדשה, שגם אירחה את המשחק באצטדיון המושבה, מסובכת בתחתית כאשר רק שתי נקודות מפרידות בינה לקו האדום ולראשונה העונה, מצד האוהדים נשמעו קולות שקראו למאמן אופיר חיים להתפטר.

דקות ספורות לאחר המשחק, בני יהודה מצאה מחליף לאיסמעילה סורו כשסיכמה לשלוש שנים וחצי עם הקשר יוסיפ דאודה מוסא, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. הניז'רי יחתום רשמית בימים הקרובים וקבוצתו הפינית אילבס תקבל עבורו 300 אלף יורו. יש לציין כי השחקן נפצע בכף רגלו באימון אמש ועל פי הצילום שעבר הוא צפוי להיעדר כחודש, אך למרות זאת הכתומים לא רצו לפספס אותו והחליטו להחתימו.

ובחזרה למשחק נגד כפר סבא. אלישע לוי, שהשיג ניצחון בכורה בליגה עם הכתומים, אמר בסיום: "זה מאוד חשוב, אני חושב שבניגוד לחצי הראשון שבו נראינו רע מאוד, אחרי ההפסקה כשעברנו לשחק עם שני חלוצים הייתה לנו אפשרות לצאת קדימה עם גאדיר וז'אן וזה נראה יותר טוב. אני לוקח בעיקר את הנקודות, שחשובות במצב הקיים בטבלה, אבל אפשר להיראות יותר טוב ואם נביא את השניים-שלושה שחקנים שאנו רוצים, זה גם יקרה. היה מאמץ קולקטיבי וגדול של השחקנים, כפר סבא הייתה עדיפה בחצי הראשון ואנחנו בשני".

היכולת הזו לא תספיק בהמשך: "אמרתי בפירוש שזה משחק לא טוב שלנו ואנחנו לא מרוצים, החצי השני היה יותר טוב כי שינינו מערך. גאדיר לא יכול היה לשחק מהפתיחה כי הוא רק חזר מפציעה, אבל הכניסה שלו הוסיפה לנו מהירות מקדימה. נלך ונשתפר, אבל יודעים ששיחקנו לא מספיק טוב".

אלישע לוי מרוצה (דני מרון)

תכניות הרכש ומחאת הקהל: "לא קל להביא שחקנים בינואר, מאחורי הקלעים אנחנו עובדים קשה וסימנו כמה. הקהל חווה שנים יפות, ראה זכיות בגביע ופלייאוף עליון והתרגל להצלחות, אז ברור שהוא מתוסכל ומאוכזב, אבל אנחנו עושים מאמץ כדי לשנות את הדברים ומקווה שנוכל ליהנות יותר מכדורגל".

הגרלה נגד הפועל חיפה ברבע גמר הגביע: "ברבע גמר אין דבר כזה הגרלה טובה, כל קבוצה יכולה לנצח את השנייה. בבני יהודה לא צריך לספר מה זה גביע המדינה, אבל זה עוד לא הזמן לדבר על זה. אנחנו מרוכזים בליגה".

כובש שער הניצחון, דור ג'אן, התייחס לביצוע שלו: "למען האמת לא שמתי לב, פשוט בעטתי בסיבוב בלי לראות את השער. שמח שזה נכנס לאן שהיה צריך".

על היכולת הלא משכנעת: "אנחנו מודעים לזה שהמשחק שלנו עדיין לא שוטף ולא ברמה שאנחנו מצפים שיהיה, אין לי ספק שעם הניצחונות יגיע גם כדורגל טוב. יש לנו קבוצה טובה שאני מאמין בה".

דור ג'אן. ביצוע מרהיב שהבטיח שלוש נקודות (דני מרון)
דור ג'אן. ביצוע מרהיב שהבטיח שלוש נקודות (דני מרון)

בצד המפסיד, למאמן אופיר חיים לא היה ספק שהתוצאה אינה משקפת: "כולם ראו את המשחק, כל מי שמבין וגם מי שלא מבין כדורגל, ראה קבוצה אחת על המגרש ששלטה ללא עוררין וזה לא רק זה, הגענו לאזורים המסוכנים כמו שתכננו אבל לא הצלחנו בפס האחרון ולא בעטנו מספיק לשער. זה הפסד אכזרי וכואב, יכולנו להוציא הרבה יותר אבל צריך להרים את הראש לקראת הפועל תל אביב".

המחמאות לא ישאירו את כפר סבא בליגה: "המחמאות לא מעניינות אותי, אני שבע מהן. אני מסתכל על איך אנחנו מנצחים משחקים, הייתי מוכן לשחק גרוע ולנצח כמו נגד נס ציונה. בשבת יש לנו הזדמנות לתקן ואנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח את הפועל תל אביב".

היכולת של שחקני הרכש: "שלושתם הוסיפו לנו המון, לוקח זמן להסתגל לקבוצה חדשה. בן לטעמי אחד הקשרים האחוריים הכי טובים שיש בליגה שלנו, הרווחנו שחקן טוב. גם שגיא שחקן טוב וקיזיטו לא הספיק להתאמן איתנו הרבה, אני בטוח שהם יעזרו לנו והרגשתי שאני רואה את הקבוצה שאני שואף לראות. מקווה שננצח משחקים כאלה בהמשך, כי אם לא נהיה בבעיה".


הפסד נוסף לאופיר חיים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי