דיכאון בנתניה: "יש לנו שמות, אבל אין קבוצה". חשש ממצבו של מלמד

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | אריאל שלום

לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים, בקבוצה מבינים: "הפלייאוף העליון מתרחק, חייבים פה דם חדש שיעיר את השחקנים". קניקובסקי יחמיץ את אשדוד, החלוץ עדיין סובל מכאבים ובספק לחדרה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הגיעה אמש (שני) לאצטדיון טדי במטרה לעצור את התקופה הרעה שעוברת עליה, אך למרות שהצליחה לחזור מפיגור עוד במהלך המחצית הראשונה, היא הציגה משחק רע ונרפה במחצית השנייה ונוצחה 1:3 על ידי בית"ר ירושלים. "התחלנו את המשחק טוב, אבל במחצית השנייה היינו פשוט כלום", הודו שחקנים בקבוצה. "הפלייאוף מתרחק ואם לא נביא איזושהי הברקה בחלון ההעברות, המצב יהיה בעייתי. כל משחק עכשיו הוא משחק עונה בשבילנו. הקבוצה לא טובה, אולי מבחינת שמות כן אבל בפועל אנחנו לא משחקים טוב כקבוצה".

הבלם רומן גולובארט חזר אמש להרכב לראשונה מאז תחילת חודש נובמבר, כאשר לאחר הישארותו הצפויה של שיר צדק בהפועל באר שבע, שם יקבל הבלם צ'אנס נוסף, ובעיקר בשל העובדה שהספרדי מסרב לעזוב ונתניה לא מעוניינת לשלם לו שכר בזמן שהוא יושב ביציע, הוחלט להחזיר אותו מהקפאה.

בנתניה עדיין רוצים להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי, אך נכון לרגע זה מחפשים גם להשתחרר ממספר שחקנים שאינם בתוכניות. בן תורג'מן חתם אתמול רשמית בבני סכנין, אך יחמיר היקה, שנעדר עקב מחלה, עדיין לא מצא קבוצה. במקביל, דווקא בגזרת העוזבים עשויה להיות התפתחות כאשר כפי שפורסם בספורט1, הונבד ההונגרית פנתה לסוכנו של ניקו אולסק, אדם קידן, בנוגע לקשר. "חייבים פה דם חדש. זה לא שהסגל גרוע, אבל חייבים פרצופים חדשים שיבואו מבחוץ ויעירו את השחקנים שנמצאים פה", הסבירו בקבוצה. 

יש שמות, אבל אין קבוצה. שחקני נתניה מאוכזבים (דני מרון)
יש שמות, אבל אין קבוצה. שחקני נתניה מאוכזבים (דני מרון)

בנושא אחר, הקשר גבי קניקובסקי ספג אמש את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו העונה, כשמשמעות הדבר היא שהוא יחמיץ את משחק הליגה נגד אשדוד בעוד שבועיים.

לקראת המשחק מול הפועל חדרה, בקבוצה מקווים כי החלוץ גיא מלמד יחלים מהכאבים במפשעה מהם הוא סובל ויהיה כשיר. נכון לרגע זה, מלמד מתקשה להתאושש וממשיך לסבול מכאבים, ובנתניה הביעו דאגה בנושא.

ביום רביעי צפויה הקבוצה לעמוד לדין בגין השלכת רימון העשן לפני תחילת המשחק בגביע נגד באר שבע, כשכזכור, נתניה כבר עמדה לדין לפני כשבועיים בעקבות קריאות גזעניות והתנהגות לא הולמת של קהל האוהדים. במועדון מקווים שבית הדין יסתפק בקנס כספי בלבד.

גיא מלמד. מתקשה להתאושש מהפציעה (אריאל שלום)
גיא מלמד. מתקשה להתאושש מהפציעה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי