בוזגלו צפוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה, הפועל ת"א רוצה את נס זמיר

ניר קלינגר, סטפן ספירובסקי
ניר קלינגר, סטפן ספירובסקי | דני מרון

האדומים רוצים לצרפו באופן מיידי. קלינגר דירבן לקראת כפ"ס (שבת, 14:45, ספורט4) ואמר: "אל תורידו רגל מהגז". הקשר שלא שיחק מאז נובמבר צפוי לעלות מהספסל. מצבו של ינקו יתברר היום

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה ביום שבת (14:45, שידור ישיר בספורט4). לאחר שהעפילו לראשונה העונה למקום המוביל לפלייאוף העליון (5), האדומים רוצים להמשיך את המומנטום החיובי. המאמן ניר קלינגר קיים אסיפת שחקנים בה אמר לחניכיו: "תמשיכו בתנופה הזו ובמחויבות, אל תורידו את הרגל מהדוושה. לא באימון ולא במשחקים".

במהלך היום יידעו בהפועל מה מצבו של השוער אריק ינקו שנפצע במשחק נגד הפועל רעננה כשבמקביל גם יואב ג'רפי פצוע בידו ואינו כשיר. במועדון מנסים להכשיר את ג'ראפי אך הסיכויים שיהיה כשיר למשחק בשבת הם נמוכים מאוד, ושוער קבוצת הנוער עידו שרון מתכונן לקראת האפשרות שיקבל את חולצת ההרכב. מנגד, הקפטן אוראל דגני מתאושש מפציעה והוא כן עשוי לשחק בשבת. ההערכות הן כי מאור בוזגלו יזכה לדקות משחק ראשון לאחר שנכלל בסגל במשחק הגביע נגד בני סכנין וכן במשחק הליגה נגד הפועל רעננה אך לא שותף. בוזגלו שיחק בפעם האחרונה בבכורה של קלינגר על הקווים כשהפועל ניצחה 0:1 את עירוני קריית שמונה.

בקבוצה ממתינים לעזיבתו של הקשר אור אינברום שכבר קיבל הודעה כזכור כי אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון כאשר קבוצת נעוריו מ.ס אשדוד מגלה בו עניין. האדומים מקווים שהקשר יעזוב בהשאלה עד תום העונה ואם זה יקרה – בחודרוב מתכוונים לצרף קשר ישראלי שייעבה את הסגל. 



לספורט1 נודע כי השם החם כרגע הוא קשר הפועל חיפה נס זמיר המסיים את חוזהו במועדון בסיום העונה. האדומים רוצים לצרפו כבר בינואר אך אם המהלך לא יבשיל הם ימתינו עד לקיץ. הפועל כבר גיששה בעניין ומוכנה לשדרג את שכרו בהשוואה לשכרו הנוכחי. קלינגר מאוד מעריך את זמיר והיה זה שהביא אותו להפועל חיפה בקיץ 2018. כזכור, בצוות המקצועי המליצו לעלי כנאנה הצעיר לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת.


ניר קלינגר. דירבן את השחקנים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי