במכבי חיפה מעריכים: "המשא ומתן מול ליו ייגמר עד סוף השבוע"

ליו קסטייאנו
ליו קסטייאנו | טוויטר

לאחר החתמתו של השוער השני הירוקים רוצים לסיים את הסאגה סביב המגן הספרדי. חיימוב יעבור ניתוח ויחזור רק בתחילת העונה הבאה. במועדון הרגיעו לגבי מצבו של חזיזה: "צפוי להיות בסגל בסופ"ש הקרוב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום שני ובימים הקרובים צפויה הקבוצה להתחזק בשוער היהודי-אמריקאי ג'ו קוזמינסקי. השחקן בן ה-26 היה אחד ממספר שוערים שהוצעו לקבוצה ובמועדון מקווים כי יצליח להשתלב בדיוק כמו ג'וש כהן. קוזמינסקי יצטרף לאימונים לאחר שיעבור בדיקות רפואיות ולמעשה יחליף את גיא חיימוב שנפצע וצפוי לעבור ניתוח במהלך היום (רביעי), אשר יגרום לו להיעדר עד סיום העונה.

שחקן פצוע נוסף במכבי חיפה הוא הקשר דולב חזיזה, שסובל מבקע אך במועדון הרגיעו לגבי מצבו בהודעה רשמית: "השחקן סובל מבקע קטן- המצריך מנוחה ובעיקר חיזוקים וטיפול הצוות הרפואי. דולב צפוי לשוב לאימונים בסופ"ש ולהיות בסגל למשחק הקרוב. בניגוד לפרסומים שונים ומטעים, הקשר אינו זקוק לניתוח בשלב זה . אגב, לידיעה בלבד, ניתוח שכזה באופן כללי מצריך תקופת החלמה של עד 3-4 שבועות".

מלבד השוער, בחיפה רוצים להמשיך את מסע הרכש בינואר והחתים את המגן ליו קסטייאנו. אתמול דווח בתקשורת הספרדית כי השחקן התיר את חוזהו באוסאסונה וצפוי לנחות בישראל. מהכרמל אישרו כי ישנה התקדמות בשיחות וציינו: "אנחנו מקווים שהמשא ומתן ייגמר עד סוף השבוע".


ג'ו קוזמינסקי. בקרוב ישחק במכבי חיפה באופן רשמי (Icon Sportswire / Contributor)

הירוקים אמנם אופטימיים לגבי צירופו של הספרדי בן ה-30, אך גם עדיין עוקבים אחרי מועמדים נוספים ומבהירים כי אם המו"מ לא ייסגר עד תחילת השבוע הבא, הקבוצה תבחן אופציות נוספות. בנוסף לכך, במועדון גם מחפשים חיזוק למרכז השדה כאשר אחד המועמדים הוא קשר ספרטה פראג מרטין האשק, אך בשלב זה מו"מ תקוע בשל הסכומים שדורשת קבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי