דיווח: סראגוסה ירדה סופית מז'איר, שיישאר במכבי ת"א

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | מאור אלקסלסי

בספרד נכתב שהקבוצה מליגת המשנה ויתרה על הבלם הפורטוגלי לאחר שאלופת ישראל לא הסכימה לשחררו. פאבל בוכנייביץ' מגורניק זאבז'ה הפולנית מועמד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חדשות מרגיעות עבור אוהדי מכבי תל אביב. אחרי מבול הפרסומים בספרד על רצונו של ז'איר אמאדור להצטרף לריאל סראגוסה, בתקשורת המקומית הבהירו היום (חמישי) כי הקבוצה מליגת המשנה ויתרה באופן סופי על האפשרות לצרף את הבלם הפורטוגלי, לו חוזה עד תום העונה הבאה בשורות אלופת ישראל.

"סראגוסה ניסתה לפתות את ז'איר להגיע, אך מכבי תל אביב לא הסכימה לכך וצירוף הפורטוגלי כבר לא על הפרק מבחינתה" נכתב בתקשורת הספרדית, שם נטען במקביל כי נמצא מועמד מוביל חדש לחזק את מרכז ההגנה של הקבוצה מליגת המשנה: פאבל בוכנייביץ' מגורניק זאבז'ה הפולנית, ששיחק בעבר בקבוצת המילואים של גרנדה ועשוי לשוב לספרד.

ז'איר, כזכור, הצטרף למכבי תל אביב בהעברת חופשית בקיץ 2018 ובעונת הבכורה שלו בישראל הוא זכה עם הקבוצה באליפות היסטורית. למרות ההישג, הפורטוגלי שותף רק ב-18 מתוך 36 משחקי הליגה ואת העונה הנוכחית הוא החל בגדר חידה. כיום, אחרי 18 הופעות העונה ב-19 מחזורים, לאיש אין ספק לגבי האיכויות של הבלם שהוביל לצד חבריו את מכבי תל אביב לרצף אי הספיגה הארוך בתולדות הליגה הבכירה בישראל.

 
 


צפוי להישאר במכבי תל אביב לפחות עד תום העונה. ז'איר אמאדור (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי