רחמים: "נצרף 2-3 שחקנים בקרוב, תורג'מן יגיע ברגע שיחליט לחזור לישראל"

אסי רחמים
אסי רחמים | לירון מולדובן

מנכ"ל הפועל באר שבע התראיין ל-103FM וסיפר על מטרות העונה: "לא שמים הכל על גביע המדינה". הרכש: "מנסים להשאיל את מרין". הפרידה מבכר: "מכה גדולה עבורנו". הירידה בכושר: "אי אפשר לשמור תמיד על הטופ"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בפתח העידן החדש בנגב, הפועל באר שבע השיגה לפני שלושה ימים ניצחון ליגה ראשון עם יוסי אבוקסיס על הקווים. הערב (חמישי) מנכ"ל המועדון האדום אסי רחמים התראיין בתכנית הספורט של 103FM ודיבר בין היתר על מטרותיה של הפועל ב"ש בעונה הקרובה, כמו גם דעתו של סיום דרכו של המאמן הקודם ברק בכר ותכניות הרכש לחלון ההעברות הנוכחי.

"כמובן שאנחנו רוצים להשיג את הכרטיס לאירופה, אבל אנחנו לא בונים רק על גביע המדינה" סיפר רחמים בפתח דבריו. "הוגרלנו למשחק קשה מול מכבי חיפה בסמי עופר ואי אפשר לשים הכל על זה. כרגע, אנחנו רק חמש נקודות מבית"ר ירושלים שנמצאת במקום השלישי".

חיזוק בינואר: "אני יכול להגיד שאבוקסיס ביקש לצרף כמה שחקנים בינואר הנוכחי והוא גם יקבל. אני יכול להגיד שהוא עובד קשה מאוד בנושא ונעשה הכל כדי להחתים לפחות שניים-שלושה שחקנים עד סיום החלון. מתכוונים קודם כל להביא שחקן זר על המשבצת שהייתה של פאוליניו. אנחנו גם מנסים להשאיל את ג'ימי מרין לקבוצה בארץ או בחו"ל".


אבוקסיס. "ננסה להחתים שניים-שלושה שחקנים עד סוף החלון" (דני מרון)

צירופו של אלון תורג'מן: "לפעמים יש הפתעות בשוק. השם שלו עלה בימים האחרונים. זה בעיקר מגיע ממנו ואני מאמין שברגע שהוא יחליט לסיים את ההרפתקה שלו באירופה ולשחק בהפועל באר שבע זה ייסגר. לגבי השוק בישראל, אין יותר מדי אופציות לחיזוק כרגע. יש דברים שגם לא בשליטתנו. עדן שמיר קיבל הצעה שגם הוא וגם המועדון לא יכול לסרב לה".

הפרידה מברק בכר: "אין ספק שזו הייתה מכה גדולה. בכר עשה דברים גדולים והיסטוריים עם במועדון, כולל שלוש אליפויות מרשימות ועוצמתיות מאוד. השבוע האחרון שלו בהחלט לא היה קל, אבל בכדורגל כמו בכדורגל מתחילים דף חדש. אני חושב שהוא סיים כאן בצורה טובה מאוד".

"אני שומע כל מיני פרשנויות בתקשורת לגבי הטקס אליו הוא זכה. אני חושב שהוא קיבל את הכבוד הראוי לו, ואולי הרגיש לו נוח בסיטואציה. לא יודע להרחיב לגבי תכניותיו לעתיד, חושב שהוא ייקח זמן חופשה עם משפחתו".


בכר. "עזיבתו הייתה מכה גדולה להפועל באר שבע" (דני מרון)

חזרתו של שיר צדק: "לא הייתה אף פעם מניעה לשתפו. כשאבוקסיס הגיע אלינו הוא ראה שצדק נמצא במצב טוב והיה מרוצה ממנו מאוד והוא חזר. אני יכול להגיד שהדף איתו נקי לגמרי. בכל פעם שהמאמן ירצה להשתמש בו זה יקרה".

כושרו של מיגל ויטור: "האם הוא בירידה? אני לא חושב. אפשר לראות את הדברים שהוא עשה השנה ולהבין את זה. אני חושב שכשהקבוצה נראית פחות טוב וסופגת, כולם נראים לא טוב. אני לא חושב שהוא מעבר לשיא. מי שרואה אותו מתאמן יודע שהוא מקצוען אמיתי. הכל בסדר איתו כרגע גם מבחינה בריאותית ואני מקווה שזה ימשיך כך".

הירידה ביכול של הפועל ב"ש: "לא חושב שאפשר להחזיק בטופ כל כך הרבה שנים, לא משנה מי אתה. תמיד יהיו חילופי דורות. עשינו כמה שנים גדולות מאוד ומעבר לציפיות של כולם. חושב שגם מכבי תל אביב לא תוכל לשמור על הטופ למשך זמן רב. חשוב לזכור שגם הירידה שלנו לא הייתה גדולה – פעם אחת סיימנו במקום השני ופעם נוספת בשלישי, אבל ברור שזה לא מה שהתרגלנו אליו".


תורג'מן. "אם אלון ירצה לשחק בהפועל באר שבע זה יקרה" (אודי ציטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי