בית"ר פנתה רשמית לגבי ממן, בניון התייחס לנושא הרכש

חנן ממן
חנן ממן | דני מרון

השיחות בין הצוות המקצועי לבעלים, שאישר להם החתמת שחקן אחד, החלו. במועדון אישרו את הפניה לשועה. עטר יקבל הצעה רק אם יבקש שחרור. המנהל המקצועי באינסטגרם: "לא ננהל מו"מ על גבי דף עיתון"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

על רקע הניסיון להתחזק בחלון ההעברות, בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול נס ציונה ורוני לוי שובר את הראש משום שמספר שחקנים פצועים לא יעמדו לרשותו. כזכור, אנתוני וארן וטל בן חיים לא התאמנו אתמול ולעומתם שלום אדרי חזר לאימונים מלאים.

אנטואן קונטה ערך אימון מלא ולוי מתלבט אם לאפשר לו לפתוח בהרכב. גם שלומי אזולאי מתאמן בצדי המגרש ועדיין לא ברור אם ישחק. רוני לוי ערך אתמול אסיפה והדגיש לשחקנים דווקא את הטעויות שעשו במשחק האחרון. "אנחנו חייבים להיות יותר מדויקים", אמר המאמן והדגיש כי "האימון היום יהיה בקצב גבוה מהרגיל", עוד לפני שערך להם אסיפת וידאו.

בחזרה לינואר. מלבד חנן ממן וניב זריהן רוני לוי ויוסי בניון בודקים אפשרות לצרף קשר זר. לגבי ממן, מתברר כי שלשום נעשתה פניה להפועל באר שבע בעניין וטרם התקבלה החלטה סופית בעניינו. מכיוון שתקציב הרכש לא מאפשר להם להביא שחקנים עם משכורות גבוהות במיוחד, מספר מועמדים בכירים שהוצעו לאחרונה ירדו מהפרק.


העלה את קצב האימונים. רוני לוי (אריאל שלום)

בפגישה עם חוגג השניים יבהירו כי כדי לעמוד במטרות, כלומר אפשרות להתחרות על מקום באירופה, הם יהיו חייבים שחקן ישראלי בכיר וזר. "רוב השחקנים שהציעו לנו לא רוצים להגיע לישראל, או שהם יקרים מדי", אמרו בבית"ר, אחרי שרק בימים האחרונים הוצע להם שחקן שמוכן להגיע לישראל תמורת שחקן דמיוני של מיליון וחצי יורו לעונה. חוגג עדיין מאשר להביא שחקן אחד ולא שניים ולכן השיחה עם בניון ולוי אמורה לסלול את הדרך או לטרפד הגעת שחקן נוסף. כך או כך, במועדון מאמינים כי בסופו של דבר הצדדים יגיעו לעמק השווה.

כזכור, בחודש שעבר פרסמנו כי השניים מעוניינים באלירן עטר אבל יפנו למכבי תל אביב רק אחרי שישוחרר באופן רשמי. למעשה, עטר יהיה אופציה ריאלית רק אם יבקש לעזוב מיוזמתו ובבית"ר לא יעשו מהלך בלעדיו. במועדון אישרו אתמול כי במהלך השבוע נעשתה פניה נוספת לירדן שועה, אך מכבי חיפה סירבה לשחרר אותו.


יקבל פנייה רק אם  ישוחרר באופן רשמי. אלירן עטר (אריאל שלום)

המאמן רוני לוי דיבר לקראת המשחק הקרוב נגד סקציה נס ציונה ביום ראשון (20:00, שידור ישיר בספורט2). ישנה תחושה שהניצחון על מכבי נתניה היה חשוב מאוד לקבוצה: "כן בהחלט, משחק חשוב מאוד. הגענו למשחק עם הרבה חיסורים. הרבה שחקנים עם פחות דקות משחק קיבלו הזדמנות ואני חושב שהם עשו עבודה טובה. היה חשוב לנצח בבית מול הקהל שלנו אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה ורוצים המשכיות".

בנוסף, היתה הרגשה שצריך את הנקודות האלו, בבית, כדי להמשיך את המומנטום הטוב של הקבוצה: "כן, אני חושב שמלבד הניצחון שיחקנו ביכולת טובה מאוד, במיוחד בחצי השני. וכמו שאמרתי קודם, המשכיות היא חובה, בטח בבית שלנו עם הדחיפה של הקהל. במשחק האחרון, במזג אוויר קשה מאוד, הגיעו הרבה לתמוך בנו. אני מקווה שהם ימשיכו גם במשחק הבא וניתן להם סיבות לשמוח וליהנות".

גדי קינדה חתם רשמית בקנזס, יש כמה מילים שאתה רוצה להגיד לו: "מזל טוב לגדי, אנחנו אוהבים אותך. שמחים בהתקדמות שלך, עשית כאן עבודה נהדרת, נזכור אותך תמיד לטובה. שיהיה לך בהצלחה".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

האמת שמתחילת השנה אני משתדל להמעיט במילים, אבל אני מאמין שאתם האוהדים שותפים מלאים לדרך שעושה המועדון ועל זה אני בוחר לשתף. אני בטוח שאתם רואים ומרגישים הכל, כל כך הרבה אנשי צוות שעובדים מסביב לשעון כדי לדאוג שיהיה פה טוב יותר. את היעדים והשאיפות שהצבנו לעצמנו לא מגשימים בחצי עונה. יש דרך ארוכה לצעוד כדי לבנות את זה נכון שלב אחרי שלב. יש כל כך הרבה אנשים ששמים את כל כוחם, ליבם וכספם כדי שהחלומות המשותפים שלנו ושלכם אכן התגשמו. ולרגע אחד אני ארשה לעצמי להיות מעט פחות רשמי. למועדון יש את היכולת והדרכים שלו להעביר לכם מסרים בכל רגע נתון ובכל דרך. אם נרצה שחקן, כל שחקן הוא יהיה בבית"ר ירושלים, את המו"מ ננהל איתו ועם קבוצתו ולא על גבי דף עיתון. כך שאני רוצה שכל אחד ואחת ממכם תהיו רגועים ומלאי אמונה, כל המועדון ביחד עם הבעלים משה חוגג עובד יום ולילה ולא חוסך בשום דבר לו זקוקה בית"ר ירושלים כדי לחזור לאיפה שבית"ר ירושלים צריכה ובעזרת השם תהיה. בניגוד לכל מה שאתם שומעים וקוראים, יש לנו מערכת חזקה שמעמידה עבורנו את כל האמצעים לחזק את הקבוצה כמו שאנחנו רוצים וצריכים בלי הגבלות וסיפורים. אנחנו נעמוד ונתעקש על זה להביא את השחקנים שאנחנו רוצים, שיחזקו אותנו וישדרגו את הקבוצה, ילכו איתנו דרך משותפת ולא פחות חשוב ירצו להיות חלק מהדבר הגדול שנבנה כאן ואם הוא לא כזה הוא לא יהיה כאן. לכל אחד יש את המשימה שלו, המשימה שלנו היא להוביל עבורכם את בית"ר ירושלים קדימה הכי גבוה שאפשר ושלכם להמשיך לדחוף אותנו ולרגש אותנו כמו שרק אתם עושים. אתם יודעים מה אתם בשבילנו ושום דבר לא מובן מאליו. שבת שלום ויאללה בית"ר.

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on



"שמחים בהתקדמות שלך, עשית כאן עבודה נהדרת". רוני לוי מפרגן לגדי קינדה (האתר הרשמי)

שי קונסטנטין הוסיף: "קודם כל לשחק בהרכב זה תמיד כיף, במיוחד בבית"ר ירושלים שזה משהו דמיוני מבחינתי. חיכיתי לזה הרבה, עבדתי קשה ואני שמח שזה הגיע. הקבוצה נמצאת בתקופה מדהימה. אנחנו צריכים להמשיך".

איך מסתגלים לתקופה כזו של עליות וירידות שכוללת כניסה ויציאה מההרכב: "זה תמיד ישמע כקלישאה, אבל צריך לעבוד קשה, לא להוריד את הראש גם כשאתה לא משחק. יש גם שיחות אישיות אבל בעיקר צריך לעבוד באימונים כמו שצריך. כי אם אתה שומר על קו רציף באימונים שלא תלוי באם אתה משחק או לא, בסוף כשתשחק אתה תעשה את העבודה כמו שצריך".

נס ציונה ביום ראשון, הקבוצה לא הפסידה מתחילת הסיבוב ונראית טוב, איך אתם מתכוננים למשחק כזה: "האמת שאנחנו מתכוננים למשחק כזה כמו כל משחק. כמו מכבי ת"א או מכבי חיפה, נס ציונה מבחינתנו זה משחק ליגה, שלוש נקודות. צריכים לבוא בשיא הריכוז, בשיא הפוקוס. להמשיך לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר, לעבוד קשה ואנחנו מקווים לנצח את המשחק. אמנם במשחק הראשון ניצחנו 0:4 אבל זה לא אותו משחק. נס ציונה השתפרו. אני בטוח שיהיה לנו משחק קשה, אבל בעיקר וזה הדבר הכי חשוב זה הקהל. אנחנו מקווים שיבוא לתמוך ולעודד, אנחנו מחכים להם.

"הקבוצה נמצאת בתקופה מדהימה. אנחנו צריכים להמשיך". שי קונסטנטין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי