פיראס מוגרבי יצטרף להפועל חדרה בינואר? "זה תלוי בו"

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | הפועל חדרה

שחקן הכנף של סכנין חתם לשנתיים בשורות הקבוצה מהשרון ואמור להצטרף רק החל מהעונה הבאה, אך בקבוצה מהמגזר ישמחו להשתחרר מחוזהו: "הוא יצטרך להתפשר כלכלית"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה הודיעה אתמול (חמישי) כי פיראס מוגרבי חתם לשנתיים והוא יצטרף לקבוצה החל מהעונה הבאה, אך לספורט1 נודע כי קיימת אפשרות ששחקן הכנף של בני סכנין יחזק את החלק הקדמי של שרון מימר כבר במהלך החלון הנוכחי.

ראשי סכנין ניסו בתקופה האחרונה להגיע עם מוגרבי להסדר בנוגע לעזיבתו, זאת כדי לחסוך את עלותו הגבוהה של שחקן הכנף ששב לא מזמן מפציעה ארוכה והפך לשחקן ספסל. בין הצדדים קיימת מחלקות כספית בשלב זה, כאשר במקביל חלק מראשי המועדון מאמינים כי השחקן עדיין יכול לסייע לקבוצה במאבקי הצמרת בליגה הלאומית.

"אם פיראס ירצה ללכת ויתפשר מבחינה כלכלית, נוכל להגיע לסיכום על עזיבה כבר עכשיו", הסביר גורם בסכנין. בחדרה ציינו כי צירופו של מוגרבי בחודש ינואר אכן עלה במהלך השיחות בין הצדדים, אולם הסבירו כי זה יקרה רק אם השחקן יסכים להפחית מהשכר אותו הוא אמור להרוויח בשורות הקבוצה מהמגזר עד תום העונה.

מי שלא אהבו את העובדה שמוגרבי הצטלם עם צעיף של הפועל חדרה הם אוהדי בני סכנין, שנפגעו מכך שהשחקן עשה זאת בזמן שהוא עדיין שייך לקבוצה והם מפעילים על המועדון לחצץ להיפרד ממנו בהקדם האפשרי. 


אוהדי בני סכנין לא אהוב את התמונה (הפועל חדרה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי