החיזוק בדרך: החלוץ אמאדו סוקונה צפוי להצטרף להפועל כפ"ס

אמאדו סוקונה
אמאדו סוקונה | אודי ציטיאט

חלוץ הפועל פ"ת שהיה מבוקש גם בהפועל תל אביב ובהפועל חדרה יחזק את החלק ההתקפי של העולה החדשה בתמורה ל-60 אלף דולר, קוקו עשוי להיות מוקפא. חיים גער בשחקניו: "מצפה לגלות אחריות"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא מודאגים ממצב הקבוצה ורגע לפני סיום חלון ההעברות מתכננים להחתים את חלוץ הפועל פתח תקווה אמאדו סוקונה. הצרפתי בן ה-27, שהיה מועמד גם להפועל תל אביב ולהפועל חדרה, פתח הערב (שני) בדרבי הפתח תקוואי במדי קבוצתו, אך כבר בימים הקרובים צפוי להשלים את ההעברה ולחזק את החוד של אופיר חיים.

העסקה הראשונית, הייתה אמורה לכלול טרייד במסגרתו חלוץ כפר סבא, בנג'מין קוקו יעשה את הדרך ההפוכה, אך האחרון לא הגיע להסכמות כלכליות עם הקבוצה ממלאבס ובמצב העניינים הנוכחי, הוא עשוי להיות מוקפא. בקבוצה מהשרון, ישלמו אם כך את סעיף השחרור של הצרפתי שעומד על 60,000 דולרים כדי להשלים את ההעברה.

בתוך כך, המאמן אופיר חיים ערך אסיפה לשחקניו לאחר ההפסד המאכזב להפועל תל אביב וגער בשחקנים על שני הכרטיסים האדומים שקיבלו על סף המחצית: "אני מצפה לגלות אחריות כשאנחנו מובילים 0:1, אבל אני גאה בכם על זה שמחצית שלמה עמדתם כמו שעמדתם ולא היינו רחוקים מלהשוות".

עשוי להיות מוקפא. בנג'מין קוקו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי