סופית: סוכמה העברתו של אמאדו סוקונה להפועל כפ"ס

אמאדו סוקונה
אמאדו סוקונה | אודי ציטיאט

הקבוצה מהשרון תשלם להפועל פ"ת 30 אלף דולר עבור הצרפתי כאשר קבוצתו הנוכחית תזכה ל-10% ממכירה עתידית. במקביל: קוקו מנהל מו"מ עם המלאבסים אך טוען כי מחזיק בהצעה מטורקיה בשכר בגובה 12 אלף יורו בחודש

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא חיפשה בנחישות חיזוק לחלק הקדמי במטרה להישאר בליגה וכעת הגיעו בשורות טובות לאופיר חיים. זה היה באוויר כבר אתמול והיום (שלישי) הקבוצה מהשרון הגיעה לסיכום סופי עם הפועל פ"ת על מכירתו של חלוץ המלאבסים, אמדו סוקונה לשורות הקבוצה מהשרון. ללא קשר לבנג'מין קוקו, שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה, כפ"ס תשלם עבור הצרפתי 30 אלף דולרים, כאשר המלאבסים יהיו זכאים ל-10% ממכירה עתידית.

החלוץ הצרפתי צפוי להתחיל להתאמן בשורות העולה החדשה כבר מחר, ולחתום על חוזה עד תום העונה עם אופצייה לעונה נוספת אם הקבוצה תישאר בליגה הבכירה בתום העונה. כפר סבא הסכימה לשלם מחצית מסעיף השחרור שלו ובנוסף לקחת על עצמה את התשלומים השונים כמו שכר הדירה, הוצאות רכב והוצאות נוסף שקיבל מהמועדון בנוסף לשכרו (סכום ההוצאות המוערך: כ-50 אלף שקלים עד סיום העונה).

בפ"ת טענו, כי החלוץ הבהיר להם כי אם לא יתנו לו לעזוב כעת הוא יחתום מראש באחת מקבוצות ליגת העל לעונה הבאה, כך שהקבוצה לא תפוצה ולו בשקל אחד, והוא עצמו יתרכז בלהגיע מוכן לעונה הבאה, ולכן לא יסכים להמשיך לשחק גם עם פציעות קלות על מנת לא לסכן עצמו.

בנג'מין קוקו. יעשה את הדרך ההפוכה? (אודי ציטיאט)

במקביל, קוקו בכל זאת מנהל מו"מ עם הקבוצה של עמיר נוסבאום, אך במקביל הוא עדכן את הקבוצה כי הוא מחזיק בהצעה מהליגה השנייה בתורכיה, עם שכר של 12 אלף יורו בחודש, ובמקביל בהתעניינות של הפועל חדרה ובני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי