כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אוזוקווה האנגלי בדרך להפועל חדרה

ג'וניור אוגדי-אוזוקווה
ג'וניור אוגדי-אוזוקווה | קולצ'סטר רשמי

החלוץ בן ה-25 צפוי לנחות בקרוב בישראל ולחתום לשנה וחצי הקבוצה של מימר, על חשבונו של סיסה שהוקפא. בשרון יחכו למשחק הקרוב נגד נס ציונה כדי להחליט על חיזוק נוסף

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

האם הפועל חדרה בדרך לרכש מיעד מפתיע? כפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ האנגלי ג'וניור אוגדי-אוזוקווה, השייך לקולצ'סטר מהליגה הרביעית בממלכה, צפוי לנחות עד סוף השבוע הקרוב בישראל ולהיות הזר החמישי בסגל של שרון מימר, זאת על חשבונו של ג'ונתן סיסה שהוקפא.

אוזוקווה ה-25 הרשים את מימר כבר לפני מספר שבועות, ולאחרונה הוחלט בחדרה להחתימו לעונה וחצי. את העונה הנוכחית פתח השחקן בדרי סיטי מהליגה הראשונה באירלנד, בה רשם 14 שערים ב-32 משחקים, כשהוא הוסיף גם תשעה בישולים. מעבר לכך, בקבוצה מהשרון לא חושבים בשלב זה על רכש ישראלי וימתינו למשחק הקרוב נגד סקציה נס ציונה כדי לגבש החלטה סופית.

אם נועלת הטבלה הפועל רעננה לא תנצח הערב (רביעי) את קריית שמונה, והפועל חדרה עצמה תנצח את הכתומים, אז הפער בין שתי הקבוצות יהיה מספיק גדול בכדי שהאדומים-שחורים כלל יתחזקו עד תום העונה. גורם בקבוצה: "אם נהיה בפער של 12 נקודות ומעלה מהקו האדום, נבטיח את ההישארות בליגה ולא יהיה צורך בחיזוק העונה".


אוזוקווה. יחתום לעונה וחצי בחדרה? (קולצ'סטר, רשמי)

בינתיים, בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק הקרוב מול נס ציונה, וכעת נראה שמימר לא יבצע שינויים רבים בהרכבו, כאשר ג'ורג' פוצ'יבה ואליאל פרץ, שחזרו לאחרונה מפציעות, יחכו להזדמנות מהספסל. מעבר לכך, הקשר סלים עמאש צפוי להזמין את כל חבריו לקבוצה לארוחה, זאת לאחר שנזרק מאחד מאימוני הקבוצה השבוע לאחר שפגע בשחקן אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי