בחדרה יקבלו החלטות בנוגע לרכש לאחר המשחק נגד נתניה

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

המאמן שרון מימר ינסה להביא זר בעמדה התקפית על חשבונו של סיסה, אולם הפסד ליהלומים צפוי להוביל לצירוף בלם ישראלי בנוסף, במטרה לחזק את ההגנה ולנסות להימנע מקרבות תחתית

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה, שעבור אנשי חדרה עשוי להיות 'צומת דרכים' במועד ההעברות הקרוב.

כידוע, חדרה כבר החתימה החודש את הקשרים ריף מסיקה ופיראס מוגרבי, אולם הם יצטרפו רק בעונה הבאה ובמועדון מאמינים כי כל עוד יצליחו להימנע מהפסד מחר מול היריבה מהשרון, הם יתקרבו משמעותית להבטחת הישארות בליגה ואז השינויים בימים הקרובים יהיו מינוריים בלבד – משמע יגיע שחקן זר בעמדה התקפית על חשבונו של ג'ונתן סיסה שנפצע, גמר את העונה וכבר הוקפא על ידי המועדון בהתאחדות לכדורגל. אם חדרה תפסיד מחר, הקבוצה עשויה גם לבצע שינויים בחלק האחורי מחשש לקראת קרבות הפלייאוף התחתון, אם אכן תיקלע אליו הקבוצה.

מבחינה מקצועית למשחק מחר, המאמן שרון מימר לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים מול נתניה. למעשה, היחידה של המאמן היא אם לפתוח עם שלושה בלמים כמו מול מכבי תל אביב או לוותר על בלם לטובתו של אליאל פרץ, שאומנם לא כשיר לתשעים דקות אבל עשוי לפתוח לראשונה מזה זמן רב אחרי שבשבוע שעבר ב-3:0 למוליכה עלה מהספסל. גם הקשרים ג'ורג' פוציבה ומנשה זלקה בספק למשחק וכשירותם תתברר בסמוך לשריקת הפתיחה.


סיסה. הוא כבר לא ישוב לשחק העונה (אודי ציטיאט)

מימר אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה איכותית עם צוות אימון מצוין. מדובר במשחק מאד משמעותי בשבילנו שיכול לקחת אותנו למקומות יפים. אנחנו רוצים להמשיך את היכולת מהמחצית השנייה נגד מכבי ת"א ולחזור למסלול הניצחונות".

השוער אוסטין אג'ידה הוסיף: "למרות ההפסד למכבי תל אביב, אנחנו בתקופה טובה. מחר מתחילים סידרה של משחקים חשובים מאוד שיכולים לקבוע איך תיראה כל העונה שלנו. המשחקים של חדרה מול נתניה תמיד מעניינים. נתניה אומנם מגיעה בתקופה לא טובה, אבל הם יודעים שזה משחק קריטי עבורם ומצפה לנו קרב קשה מאוד".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין חסן, ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, יהב גורפינקל, סלומון דניאל, מוחמד אבו פאני, דידייה קוגבנייה, רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי