מסתמן: רוג'רס קולה יחזור לקריית שמונה, שרידן עשוי לעבור לאשדוד

רוג'רס קולה
רוג'רס קולה | Photo by Jan De Meuleneir/Photonews via Getty Images

אכזבה קבוצה של קובי רפואה אחרי התיקו נגד רעננה, שכר שכבש את שער השוויון אמר: "אנחנו לא צריכים שידברו איתנו על המצב". הזמבי יחזור לישראל, האירי יעזוב

(גודל טקסט)
לאחר ה-1:1 מול הפועל רעננה אתמול (רביעי), שהשאיר את הפער מהקו האדום על שלוש נקודות (לפחות זמנית), בעירוני קריית שמונה מודעים שהיכולת שהציגו המשיכה להיות לא טובה, בעיקר בשישים הדקות הראשונות. רק השער של המחליף מוחמד שכר הציל את הקבוצה בדקה ה-82 מהפסד בקרב התחתית. "הנקודה הזאת יכולה להיות קריטית, אבל אם לא נשפר את היכולת שלנו בצורה משמעותית אז נרד ליגה. אולי יש שחקנים שלא מבינים את המצב", אמרו במועדון הצפוני. 

בק"ש בעיקר זעמו על המחצית הראשונה, בה החלק ההתקפי כלל לא הצליח לייצר מצבים והמאמן קובי רפואה אף הוציא את החלוץ האירי קיליאן שרידן בהפסקה והעלה במקומו את מוחמד שכר, שכאמור גם כבש את שער השיוויון. שכר עצמו סיכם: "היה לנו משחק לא טוב אבל צריך לדעת לקחת נקודות גם במשחקים האלה. אני שמח מהנקודה והפנים קדימה. כולנו מבינים באיזה מצב אנחנו נמצאים, ועם איך שהתפתח המשחק – הנקודה טובה לנו".

החלוץ שחזר מפציעה שגרמה לו להיעדר חודש ימים מהמגרשים הוסיף: "כנראה לשפעמים לקחת הפסקה זה בסדר. כיף לחזור להבקיע ובמיוחד שזה עזר לקבוצה. מקווה להמשיך ככה. אנחנו כבר לא צריכים את המאמן או מישהו מההנהלה שידברו איתנו על המצב. אם יש שחקן שלא מבין את המצב אז כנראה הראש שלו במקום אחר. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להשתפר ולהגיע ממשחק למשחק כדי להביא כמה שיותר נקודות".


קיליאן שרידן (אריאל שלום)

במקביל, במועדון רוצים להמשיך ולהתחזק ובעיקר מחפשים מחליף לג'יימס אדניי שנפצע וסיים את העונה. תחילה קיוו למצוא ישראלי, אך לאחר מאמצים רבים נראה כי קריית שמונה מצאה חלוץ חדש: רוג'רס קולה שכבר שיחק במועדון בעונת 2014/15 ובילה קרוב לשמונה שנים בישראל.

במהלך הימים האחרונים נוהלו מספר שיחות בין השחקן למועדון הצפוני אך קבוצתו הזמבית של קולה, זאנאנקו, הערימה קשיים ובלילה נעשתה פריצת דרך וקולה צפוי לנחות בישראל בסוף השבוע. הוא יגיע על חשבונו של קיליאן שרידן שאומנם זוכה להתעניינות של מועדון ספורט אשדוד אבל בשלב זה אינו מעוניין לשחק בקבוצה אחרת בישראל. בסביבתו של שרידן ציינו כי במידה וקריית שמונה תפצה אותו ואשדוד תציע הצעה אטרקטיבית אז החלוץ האירי עשוי להסכים לעבור לקבוצה מעיר הנמל. מי שזכה למחמאות היה הקשר מאליק פוסטר, שנכנס כמחליף והביא לשינוי ביכולת הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי