פרסום ראשון: גולוברט שוחרר ממכבי נתניה, בדרך לא.א.ק לרנקה

רומן גולובארט
רומן גולובארט | דני מרון

הבלם הספרדי סיים את דרכו בעיר היהלומים אחרי חצי עונה ויעבור לקפריסין ללא פיצוי: "המועדון מודה לשחקן על הליך הפרידה המכובד". במועדון ממתינים לחן עזרא: "מוכן לוותר על כסף"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה הבוקר (חמישי) כי המועדון הגיע להסכמה עם הבלם הספרדי רומן גולוברט על שחרורו המיידי של השחקן: "המועדון מודה לשחקן על התקופה בה היה חלק מהקבוצה ועל הליך הפרידה המכובד ומאחל לשחקן בהצלחה בהמשך הדרך". לספורט1 נודע לראשונה כי הבלם מנהל מגעים מתקדמים עם קבוצת א.א.ק לרנקה הקפריסאית וצפוי לחזור לאי השכן. הבלם יעזוב את נתניה ללא פיצוי. כשבמקביל נתניה תחפש בלם זר לחיזוק החלק האחורי שעומד עכשיו על שלושה בלמים בלבד: טים הויבך, צליל נחמיה ודולב אזולאי.

כבר אתמול פרסמנו, כי למרות החזרה לרוטציה והעובדה שפתח בשני המשחקים האחרונים, גולוברט, הגיע לנתניה בתחילת העונה הנוכחית לאחר שנרכש מקבוצתו הקפריסאית סלמינה וקיבל חוזה גבוה בנתניה, אולם כבר מתחילת העונה הצדדים לא שידרו על אותו הגל.

במועדון ממשיכים להמתין לחן עזרא (דני מרון)

בינתיים, בנתניה ממשיכים להמתין לחן עזרא, אך נכון לעכשיו קבוצתו עדיין לא משחררת אותו. "חן מחזיק בכמה הצעות בארץ, ומוכן לוותר על כסף כדי להיות בנתניה, אבל נכון לרגע זה, הוא עדיין לא קיבל את השחרור", אמרו בסביבתו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי